×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رشد منفی جمعیت به عنوان یک ” ابر بحران” در مه‌ولات باید مورد توجه قرار گیرد

رئیس شورای فرهنگ عمومی مه‌ولات: شهرستان مه‌ولات پایین‌ترین نرخ رشد جمعیت در خراسان‌رضوی را دارد و مردم و مسئولان باید به مساله رشد منفی جمعیت به عنوان یک ابر بحران در شهرستان توجه کنند.

به گزارش اخبار شهرستان مه‌ولات، جلسه شورای فرهنگ عمومی مه‌ولات با دستور کار “بحران نرخ منفی رشد جمعیت در شهرستان مه ولات” برگزار شد. 

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی رئیس شورای فرهنگ عمومی مه‌ولات در این جلسه ابراز داشت: متاسفانه بر اساس آمارهای شبکه بهداشت و درمان، شهرستان مه ولات با نرخ ۱/۹ پایین ترین نرخ رشد جمعیت را در استان خراسان رضوی دارد.

وی ادامه داد: اگر نرخ رشد جمعیت به سطح ۲/۱ نرسد در آینده بسیار نزدیک شهرستان مه ولات با مشکلات عدیده فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و اجتماعی روبه رو خواهد شد.

امام جمعه مه‌ولات و رئیس شورای فرهنگ عمومی مه‌ولات متذکر شد: مردم و مسئولان باید به مساله رشد منفی جمعیت به عنوان یک ابر بحران در این شهرستان توجه کنند.

گفتنی‌است در این جلسه مسئولان شهرستان به بحث و تبادل نظر در این رابطه پرداخته و بیش از ۱۰ مصوبه در زمینه‌های فرهنگ سازی، آموزشی و حمایت معیشتی به تصویب رسید و شبکه بهداشت و درمان به عنوان مسئول پیگیری اجرای مصوبات انتخاب شد.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.