×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 30 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۸ خرداد یک انتخابات نور‌علی‌نور را رقم بزنیم

امام جمعه مه‌ولات: انتخاب یک رئیس جمهور خوب ارتباط مستقیم در زندگی ما دارد لذا باید در انتخابات حضور پرشور داشته و با یک انتخاب درست در ۲۸ خرداد یک انتخابات نورعلی‌نور را رقم بزنیم.

به گزارش اخبار شهرستان مه‌ولات، امام جمعه مه‌ولات در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مه‌ولات با اشاره به اینکه آلودگی به انحرافات جنسی مقدماتی دارد، افزود: یکی از مقدمات گناه کبیره انحرافات جنسی، صحبت با نامحرم است که در آن حریم بین نامحرم رعایت نمی‌شود و اگر انسان مراقب روابط خود با نامحرم نباشد از ناکجاآباد سر در می‌آورد.


حجت‌الاسلام اسلامی ضمن گرامیداشت عملیات بیت‌المقدس و حماسه شیرین و تاریخی فتح خرمشهر، اظهار کرد: قصه فتح خرمشهر در تمامی عرصه‌ها یک الگو و نمونه است و مسئولین باید آن را الگو قرار دهند و هرکجا یک ملت به خدا اعتماد کند و به جای تکیه به بیگانه به ظرفیت خودش اتکا کند، قطعا پیروز خواهد بود و هرکس برای خدا قیام کند، پیروزی با او است و واقعا خرمشهر را خدا آزاد کرد.


نماینده ولی فقیه در مه‌ولات در ادامه با بیان اینکه برخی از سیاسیون با نامردی می‌گویند رئیس‌جمهور قدرتی ندارد و این یک غرض‌ورزی است، افزود: انتخاب یک رئیس‌جمهور خوب ارتباط مستقیم در زندگی ما دارد و نباید نارضایتی از وضعیت موجود را با نامیدی عوض کرد، لذا باید حضور پرشور در انتخابات داشته باشیم و یک انتخاب درست داشته و یک رئیس‌جمهور بانشاط و باانگیزه، با تقوا و با برنامه را انتخاب کنیم‌ و همانطور که رهبری فرمودند یک انتخابات نورعلی‌نور را در ۲۸ خرداد رقم بزنیم.


امام جمعه مه‌ولات در پایان ضمن گرامیداشت روزملی اهدای عضو، اهدای زندگی و تقدیر از خانواده‌هایی که با اهدای عضو عزیزانشان زندگی را به یک انسان دیگر بخشیدند، اظهار کرد: با توجه با اینکه تابستان گرمی را در پیش‌رو داریم از مردم شریف و فهیم شهرستان درخواست می‌شود در مصرف برق صرفه‌جویی داشته باشند تا مشکلی را در این خصوص نداشته باشیم.


گفتنی‌است همزمان با روز ملی اهدای عضو، اهدای زندگی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه مه‌ولات از چند تن از خانواده‌های اهدا عضو شهرستان مه‌ولات تقدیر و توسط جمعیت هلال احمر مه‌ولات ثبت‌نام داوطلبان دریافت کارت اهدای عضو انجام شد.


شایان‌ ذکر است در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه مه‌ولات بیانیه مردم شهرستان مه‌ولات در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی قرائت شد.


انتهای پیام/

ReplyForward

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.