×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیر امور آبفای مه‌ولات در نشست با خبرنگاران شهرستان با اشاره به اینکه کیفیت آب شهرستان جزو ۳ شهرستان برتر خراسان‌رضوی است، اظهار کرد: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا در شهرستان، میزان مصرف آب نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است و این موضوع نیازمند آن است که همشهریان عزیز در امر صرفه‌جویی آب اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش اخبار شهرستان مه‌ولات، به مناسبت روز خبرنگار نشست اصحاب رسانه مه‌ولات با مدیر امور آب و فاضلاب مه‌ولات برگزار شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان مه‌ولات در این دیدار ضمن تبریک روز خبرنگار و قدردانی از اصحاب رسانه شهرستان اظهار کرد: اطلاع‌رسانی امری است که بسیار حائز اهمیت است و در حوزه کاری ما اهمیت این کار دوچندان می‌شود چرا که آب به عنوان مایه حیات بوده و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در موضوع صرفه‌جویی آب باعث حفظ این مایه ارزشمند خواهد شد.


مهدی رضائیان تصریح کرد: علیرغم اینکه شاهد قطعی برق در سطح کشور و شهرستان بودیم و این موضوع هم قطعی آب را به دنبال داشت و در کنار گرمای بی‌سابقه هوا، خوشبخاته با صرفه‌جویی مردم و تلاش همکارانم در امور آب و فاضلاب شهرستان، قطع آب را به صورت جدی در شهرستان نداشیم.


وی ادامه داد: ما معتقد هستیم که تکرار به عادت تبدیل شده و عادت هم به فرهنگ تبدیل می‌شود لذا موضوع اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری خود می‌دانیم و در همین راستا از خبرنگاران شهرستان درخواست می‌کنیم همچون گذشته در امر اطلاع‌رسانی با محوریت صرفه‌جویی آب، یار و یاور ما باشند.


رضائیان با بیان اینکه کیفیت آب شهرستان مه‌ولات جزو ۳ شهرستان برتر استان است، افزود: یکی از اقدامات خوبی که شاهد آن بودیم، اتمام مرحله نهایی انتقال آب از دشت ازغند به شهر فیض‌آباد بود که هم‌اکنون با تکمیل شدن این پروژه، کاهش فشار آب که در قسمتی از شهر فیض‌آباد بود، رفع شده است.


مدیر امور آب و فاضلاب مه‌ولات در پایان با تاکید بر اینکه با شیوع ویروس کرونا در شهرستان شاهد افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب نسبت به سال گذشته بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: از همکاری همشهریان فهیم در راستای مصرف بهینه آب تشکر می‌کنم و از مشترکان عزیز درخواست می‌کنم برای اینکه به کمبود آب برنخوریم، بیش از پیش در امر صرفه‌جویی آب که به عنوان مایه حیات تلقی می‌شود، اهتمام ویژه‌‌ای داشته باشند.

شایان ذکر است در پایان این دیدار، از سوی مدیر امور آبفای مه‌ولات از خبرنگاران شهرستان مه‌ولات با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.