×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

جلسه شورای اداری مه‌ولات با محوریت آئین تکریم و معارفه  سرپرست فرمانداری شهرستان مه‌ولات و با یادبود سردار شهید علی اکبر آخوندی برگزار و مجتبی علینژاد به عنوان سرپرست فرمانداری مه ولات معرفی شد.

به گزارش اخبار شهرستان مه ولات، امام جمعه مه‌ولات در این جلسه اظهار کرد: ما مسئولین که به واسطه خون شهدا مقامی کسب کرده‌ایم اگر در مسیر ولایت حرکت نکنیم هیچ فرقی با دوران طاغوت نخواهیم داشت.


حجت الاسلام حسین اسلامی با اشاره به اینکه هسته مرکزی اجرای عدالت، عدالت نفسانی است، افزود: تمام عقب‌ افتادگی ما به دلیل آن است که رضایت خدا را کنار می‌گذاریم و به دنبال منافع خود هستیم.


نماینده ولی فقیه در مه‌ولات در خصوص روند انتخاب فرماندار مه‌ولات خاطرنشان کرد: تمام گروهای سیاسی با هدف ارتقای شهرستان در این امر مشارکت داشتند و حال که مهندس علینژاد به عنوان فرماندار شهرستان انتخاب شده‌اند از مسئولین تقاضا دارم همکاری حداکثری را با ایشان داشته باشند تا پیشرفت دولت را شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در آیین تکریم و معارفه سرپرست  فرمانداری شهرستان مه‌ولات اظهار کرد: خوشحالیم که در عصری قرار گرفته‌ایم که پرچم جمهوری اسلامی بر بالای سر ما قرار دارد و فرصتی در اختیار ما قرار گرفته است تا خادم مردم باشیم و باید قدر این فرصت را بدانیم. 


سید هادی طباطبایی در ادامه با اشاره به اینکه خدمت به مردم و در میان مردم بودن از مهم‌ترین اهداف دولت سیزدهم است، افزود: سعی ما این است با انتخاب مدیران جهادی این هدف محقق شود.


وی در ادامه با بیان اینکه حکم سرپرستی فرمانداری به معنای موقت بودن نیست بلکه به معنای انجام امور اداری است، خاطرنشان کرد: شهرستان مه‌ولات دارای موقعیت اقتصادی ویژه با گردش مالی است و باید از این پتانسیل برای رفع نواقص استفاده کنیم و باید این فرصت دوره حل معضلات بروکراسی اداری باشد.

سرپرست سابق فرمانداری مه‌ولات با اشاره به گزارشی از وضعیت این شهرستان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین معضلات شهرستان تک محصولی بودن و کاهش آب‌های زیرزمینی است که نیازمند توجه مسئولان استانی است.


مصطفی محمدی با اشاره به اینکه تغییر هویت فرهنگی شهرستان و عدم استقرار برخی از ادارات در شهرستان از جمله معضلات این شهرستان است، افزود: شهرستان مه‌ولات متاسفانه جزو شهرستان‌های برخوردار محسوب می‌شود و این درحالی است که بیش از ۸۰ درصد مردم روستاهای بخش شادمهر این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی “ره” هستند و یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم شهرستان این است که مه‌ولات از عنوان شهرستان برخوردار خارج شود.

سرپرست جدید فرمانداری مه‌ولات در جلسه شورای اداری مه‌ولات اظهار کرد: مسئولیت یک موهبتی الهی است و در تکریم مردم چنان باید عمل کنیم که مردم مسئولین را پناه خود بدانند.

مجتبی علینژاد در ادامه با اشاره به اینکه راه برون رفت از مشکلات وفاق، همدلی و گذشت است، افزود: برای موفقیت در عرصه خدمت باید زندگی ائمه معصومین را سرلوحه خود قرار دهیم.

سرپرست فرمانداری مه‌ولات در پایان خاطرنشان کرد: در دیدارهایی که با مسئولین خواهیم داشت از مدیران ادارات درخواست داریم گزارش عملکرد خود را به همراه پیشنهادات و راهکارها ارائه دهند.

گفتنی‌است تقدیر از خانواده شهید آخوندی، قرائت وصیتنامه سردار شهید علی اکبر آخوندی توسط ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مه‌‌ولات، تقدیر از سرپرست سابق فرمانداری مه‌ولات و اهدای حکم سرپرست جدید فرمانداری مه‌ولات از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.