×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سرپرست فرمانداری مه‌‌ولات در نشست خبری که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر ۳۸ پروژه به ارزش ۴۸۸ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش اخبار شهرستان مه‌ولات، سرپرست فرمانداری مه‌ولات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با دهه فجر ۱۷ پروژه با اعتبار ۲۵۸ میلیارد و ۲۳۶ میلیون ریال در نقاط شهری افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.


مجتبی علی‌نژاد تصریح کرد: همزمان با این ایام فرخنده ۲۱ پروژه نیز با اعتبار ۲۳۰ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال در نقاط روستایی افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

 باید دست‌‌آوردهای انقلاب به مردم بیان شود/ گفتمان انقلاب اسلامی را به نسل جوان انتقال دهیم

 سرپرست فرمانداری مه‌‌ولات در آیین غبارروبی و گلباران مزار شهدای آرامستان بهشت حسین شهر فیض‌‌آباد که به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: در دولت، مردم ولی نعمت ما هستند و باید دست‌آورد‌های انقلاب به مردم بیان شود.

 مجتبی علی‌نژاد با تاکید بر اینکه حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی تکلیف شرعی ما است، خاطرنشان کرد: باید به جوانان اعتماد کنیم و گفتمان انقلاب اسلامی را به نسل جوان انتقال دهیم.

 علیرغم تمامی مشکلات گوهر تفکر انقلاب اسلامی زنده است/ مهم‌ترین راهبرد دشمن تحریف است

 امام جمعه مه‌ولات در آیین گلباران تمثال امام خمینی “ره” که در میدان امام خمینی “ره” فیض‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: علیرغم تمامی مشکلات سمت و سوی انقلاب حفظ شده و گوهر تفکر انقلاب اسلامی زنده است.

 حجت‌الاسلام حسین اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر  مهم‌ترین راهبرد دشمن تحریف است، خاطرنشان کرد: بعضی به دنبال این هستند تا جوانان ما را با استفاده از حربه تحریف گمراه کنند لذا ما وظیفه داریم انقلاب اسلامی را که از خود مردم است به شکل صحیح به مردم به ویژه جوانان معرفی کنیم.

 گفتنی است آیین نواختن زنگ انقلاب نیز با توجه به شرایط کرونایی در حاشیه گلباران تمثال امام خمینی “ره” در محل میدان امام خمینی “ره” شهر فیض‌‌آباد برگزار شد.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.