×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

همزمان با هشتمین روز از دهه فجر ۱۳ پروژه عمرانی، خدماتی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ میلیارد ریال در شهرستان مه‌ولات افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش اخبار شهرستان مه ولات، بخشدار مرکزی مه‌ولات در آیین بهره‌برداری از ۱۴۵۰۰ متر مربع آسفالت معابر روستاهای میاندهی، فتح‌آباد و حسن‌آباد که به نمایندگی در روستای میاندهی برگزار شد، اظهار کرد: اعتبار این پروژه بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال می‌باشد.

اصغر انصاری با اشاره به اینکه در روستای میاندهی ۳۸۰۰ متر مربع از معابر آسفالت شده است، خاطرنشان کرد: مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از اعتبار این پروژه با مشارکت خیرین بوده و ۷ میلیارد ریال باقی مانده نیز از اعتبارات دهیاری‌ها تامین اعتبار شده است. 

جانشین رئیس اداره مخابرات شهرستان مه‌ولات در آیین افتتاحیه طرح‌های مخابرات که به صورت متمرکز در روستای میاندهی مه‌ولات برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با ایام فرخنده دهه فجر ۷ پروژه در حوزه مخابرات شهرستان مه‌ولات با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

علی زارع میاندهی با اشاره به اینکه توسعه همراه اول نسل ۲ و ۴ و همچنین توسعه مشترکین تلفن ثابت و توسعه مشترکین باند پهن از جمله پروژه‌هایی است که در ایام فرخنده دهه فجر افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: احداث کافوی نوری و احداث سایت جدید همراه اول از جمله پروژه‌هایی است که همزمان با دهه فجر در مجموعه مخابرات شهرستان مه‌ولات افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره گاز مه‌ولات در حاشیه افتتاحیه ایستگاه تقلیل گاز شهری اظهار کرد: این طرح با هدف گاز رسانی صنایع محور جنوب شهرستان مه‌ولات انجام شده است.


محمدحسین خواجوی با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه ۹۳ میلیارد ریال می‌باشد، خاطرنشان کرد: برای افتتاح این پروژه ۲۲/۵ کیلومتر خط لوله‌گذاری انجام شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان مه‌ولات در آیین افتتاحیه زمین چمن مصنوعی روستای مهنه مه‌ولات اظهار کرد: مساحت این پروژه ۱۰۰۰ متر مربع بوده و اعتبار این طرح ۷ میلیارد ریال می‌باشد.

سیما میرزایی با اشاره به اینکه ۴۵ میلیارد ریال از اعتبار این پروژه با پیگیری نماینده مردم شهرستان مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی از اعتبارات اهدایی شرکت ملی نفت ایران می‌باشد، خاطرنشان کرد: زیرسازی این طرح با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال توسط دهیاری و شورای اسلامی روستای مهنه انجام شده است.

شهردار فیض‌آباد مه‌ولات در آیین کلنگ‌زنی فاز یک پروژه محوطه سازی پارک ملت فیض‌آباد اظهار کرد: مساحت این پروژه ۵۰۰۰ متر مربع می‌باشد.

مرتضی رئیسی با بیان اینکه اعتبار این پروژه ۲۰ میلیارد ریال می‌باشد، خاطرنشان کرد: این پروژه ظرف دو سال آینده به صورت کامل انجام خواهد شد.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.