×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرماندار مه‌ولات در جلسه شورای اداری شهرستان مه‌ولات گفت: شهرستان مه‌ولات دارای ظرفیت خوبی است که با استفاده از خلاقیت می‌توان تحول را رقم بزنیم و در این راستا باید از ظرفیت نخبگان، خیّرین و سرمایه‌گذاران استفاده کنیم تا شاهد توسعه شهرستان باشیم.

به گزارش اخبار شهرستان مه‌ولات، جلسه شورای اداری شهرستان مه‌ولات عصر امروز چهارشنبه ۴ اسفند ماه به نام شهید حسن ماندنی ازغندی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان مه‌ولات برگزار شد.

امام جمعه مه‌ولات در جلسه شورای اداری مه‌ولات اظهار کرد: اگر ما مسئولین بخواهیم در مسیر اجرای عدالت باشیم باید بدانیم که ضامن اجرای عدالت، بندگی خدا است و ارتباط ما باید بیشتر از بقیه با خدا باشد و این باعث می شود با قوت قلب بیشتر در مسیر خدمت باشیم.


حجت‌الاسلام حسین اسلامی در ادامه با بیان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های موفقیت در عرصه خدمت، وجود تعامل و همدلی است، افزود: همه ما به کمبودهای شهرستان واقف هستیم اما هنر این است که در کنار مطالبه‌گری با ارائه راهکار و با همدلی مشکلات را حل کنیم.


امام جمعه مه‌ولات در پایان ضمن قدردانی از عملکرد فرماندار شهرستان که با نگاه و رویکرد انقلابی پای کار حل مشکلات است، خاطرنشان کرد: از مسئولین هم درخواست می‌کنم در کنار ایشان با همدلی نسبت به حل مشکلات اقدام کنند.

مدیر اداره آموزش و پرورش مه‌ولات در جلسه شورای اداری شهرستان مه‌ولات با اشاره اینکه علیرغم وجود بیماری منحوس کرونا و تعطیلی مدارس، شاهد افتخار آفرینی دانش‌آموزان و همکارانمان بودیم، اظهار کرد: کسب رتبه برتر مدرسه دبیرستان نمونه دولتی آمنه و کسب رتبه اول استان و برتر کشور در طرح درس توسط خانم فاطمه عاقل از جمله این موارد است.


حسن صداقتی با اشاره به اینکه در حوزه استخدامی در مجموعه آموزش و پرورش شاهد رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به سال قبل هستیم، ادامه داد: در آزمون استخدامی سال جاری، اداره آموزش و پرورش شهرستان مه‌ولات ۴۹ نفر جذب خواهد داشت.

مدیر اداره آموزش و پرورش مه‌ولات ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد مجموعه آموزش و پرورش مه ولات، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان مه ولات ۱۱ پروژه در مرحله اجرا است.

فرماندار شهرستان مه‌ولات در جلسه شورای اداری شهرستان مه‌ولات با اشاره به اینکه رویکرد ما در فرمانداری مه‌ولات اهتمام در رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولید است، اظهار کرد: شهرستان مه‌ولات دارای ظرفیت خوبی است که با استفاده از خلاقیت می توان تحول را رقم بزنیم که البته در این راستا باید از ظرفیت نخبگان، خیرین و سرمایه گذاران استفاده کرد تا شاهد توسعه شهرستان باشیم.

مجتبی علینژاد در ادامه با بیان اینکه تغییرات در دولت در طول زمان بدیهی است و این تغییرات دلیل بر ضعف و ناکارآمدی یک مدیر نمی‌باشد، ادامه داد: وقتی بحث تغییر و تحول در میان مسئولین به میان می‌آید عده‌ای به خود اجازه دخالت در امور را می‌دهند، ابته ما مشورت می‌گیریم و مبنای ما مشورت می‌باشد اما به این افراد دروغگو و سواستفاده‌گر اعلام می‌کنم که دوره لات بازی رضا خانی خیلی وقت است که گذشته است، به آنان می‌گویم از خواب بیدار شوید در غیراینصورت ما آنان را از خواب بیدار می‌کنیم و از مدیران درخواست می‌کنم با این افراد محکم برخورد کنند.


نماینده عالی دولت در مه‌ولات ادامه داد: هر مسئول تفکرات و سلایق شخصی خود را دارد اما حق ندارد تفکرات و سلیقه شخصی خود را در مدیریت شهرستان دخالت بدهد چرا که منافع مردم خط قرمز ما است.


فرماندار مه‌ولات با تاکید بر اینکه تکریم مردم باید سرلوحه کار تمامی ادارات باشد، خاطرنشان کرد: مسئولین ادارات هر ماه گزارش عملکرد ماهیانه خود را به فرمانداری ارسال کنند و خلاقیت، نو‌آوری و ابتکار را سرلوحه کار خود قرار دهند.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.