×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرماندار مه‌ولات درجلسه شورای اداری شهرستان مه‌ولات با تاکید بر اینکه تمرکز اصلی ما در حوزه خدمت به مردم است و امیال شخصی و سلایق سیاسی را دخالت نمی‌دهیم، گفت: تکریم ارباب رجوع و در بین مردم بودن، مهم‌ترین هدف و اولویت در حوزه مدیریت در شهرستان مه‌ولات است. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات، ساعتی قبل اولین جلسه شورای اداری شهرستان مه‌ولات در سال ۱۴۰۱ به نام شهید سید مهدی اسدیان در سالن اجتماعات فرمانداری مه‌ولات برگزار شد.

امام جمعه مه‌ولات در جلسه شورای اداری مه‌ولات با اشاره فراز ۵۳ نهج‌البلاغه اظهار کرد: مدیریت اقتصاد جامعه، مهترین وظیفه یک مسئول است و در کنار آن تلاش برای حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی از دیگر وظایف یک مسئول دینی است.


حجت‌الاسلام حسین اسلامی با بیان اینکه انجام واجبات و مستحبات شرعی باید بیشتر مورد توجه یک مسئول باشد چرا که بیشتر در معرض لغزش است، افزود: باید یک مسئول با اعتقاد در عمل و زبان در مسیر جلب رضایت خداوند کار کند.


نماینده ولی فقیه در مه‌ولات در پایان با تاکید بر اینکه یک مسئول باید افسار نفس خود را در دست بگیرد، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین تفاوت حکومت الهی با حکومت طاغوتی در تعهد داشتن مسئولان نسبت به دین، اخلاق و مسائل شرعی است.


فرماندار مه‌‌ولات در جلسه شورای اداری شهرستان مه‌ولات با بیان اینکه دنیا فانی است و ما زمانی این موضوع را خواهیم فهمید که این شعار و حرف نیست که لحظه آخر زندگی فرا برسد، اظهار کرد: توفیق خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی به هرکسی داده نمی‌شود و باید قدردان این فرصت باشیم و همانطور که در جلسات چندین بار عرض کردم مسئول از این فرصت برای خریدن بهشت برای خود استفاده کند.

مجتبی علی‌نژاد با بیان اینکه سفر نماینده ویژه رئیس‌جمهور به شهرستان مه‌ولات که در قالب سفر رئیس‌جمهور و هیات دولت به استان خراسان‌رضوی انجام شد برکات بسیار زیادی داشت و قطعا مردم در آینده این دستاوردها را مشاهده خواهند کرد، افزود: تکریم ارباب رجوع و در بین مردم بودن مهم‌ترین هدف و اولویت در حوزه مدیرت شهرستان است و این باید صرفا در حد شعار نباشد و در عمل شاهد این موضوع باشیم.


نماینده عالی دولت در شهرستان مه‌‌ولات توجه به ظرفیت‌های اقتصادی در شهرستان را متذکر شد و ادامه داد: اگر قرار است کاری انجام شود باید با شناخت ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و با استفاده یک مدیریت جهادی انجام شود و باید این مهم در زندگی مردم ملموس و قابل لمس باشد.


علی‌نژاد ظرفیت گردشگری شهرستان را از جمله مواردی عنوان کرد از این ظرفیت غافل شده است و  با عنایت به اینکه باید بیشتر به آن توجه شود، ادامه داد: توجه به حوزه فرهنگی و هنری و فعال کردن حوزه بانوان از دیگر مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.


وی با تاکید بر اینکه جهت رشد و توسعه شهرستان باید جوانان بیشتر وارد میدان شوند و تشکل‌ و سازمان‌های مردم نهاد نیز پویاتر شوند، افزود: مسئولان ادارات برنامه‌های خود را که در سال ۱۴۰۱ قابلیت اجرایی شدن را دارند تدوین کرده و برای فرمانداری ارسال نمایند.


فرماندار مه‌ولات در پایان با تاکید براینکه ما در عرصه خدمت‌بی‌منت مردم، منافع مردم را دستخوش امیال شخصی و سلایق سیاسی نخواهیم کرد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه راهپیمایی روز قدس را درپیش داریم از مسئولان درخواست می‌کنیم ضمن حضور حداکثری در این مراسم، اقدامات لازم را جهت باشکوه برگزار شدن این مراسم انجام دهند.


گفتنی‌است قرائت وصیتنامه و زندگی‌نامه شهید اسدیان توسط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مه‌ولات، ارائه گزارشی با محوریت کمک و مشارکت در بازسازی عتبات عالیات، پخش کلیپ با محوریت ارائه گزارشی از خدمت‌رسانی دولت به مردم شهرستان مه‌ولات و اهدای پروانه انتشار پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌‌ولات از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.