×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت الهی نظام است

امام جمعه مه‌ولات: سپاه سنگ زیرین آسیاب انقلاب اسلامی است و هرکجا موتور انقلاب در گردنه‌های انقلابی دچار مشکل شد آن نیرویی که راه باز کرد و دفع خطر کرد نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و سپاه قدرت الهی نظام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات، امام جمعه مه‌ولات در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مه‌ولات با اشاره به اینکه مهم‌ترین وصیت امام علی (ع) در بستر شهادت رعایت تقوا و جلب رضایت پروردگار بود، اظهار کرد: انجام امور زندگی به وسیله برنامه‌ریزی و با توکل به خدواند متعال، تلاش برای به دست آوردن رزق و روزی حلال و پرهیز از غصه خوردن برای مال دنیا، یاری رساندن به مظلومین و دشمنی با ظالمان، مراقبت از حال یتیمان و عمل به دستورات قرآن کریم از جمله وصایای امیرالمومنین در بستر شهادت بود که در زندگی باید مورد توجه ما باشد.


حجت‌الاسلام حسین اسلامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامیداشت و افزود: سپاه سنگ زیرین آسیاب انقلاب اسلامی است و هرکجا موتور انقلاب در گردنه‌های انقلابی دچار مشکل شد آن نیرویی که راه باز کرد و دفع خطر کرد نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و سپاه قدرت الهی نظام است.


نماینده ولی فقیه در مه‌ولات ضمن عرض تسلیت شهادت امام علی (ع) در مورد ویژگی‌های منحصر به فرد امیرالمومنین اظهار کرد: عدالت طلبی و در مسیر عدالت بودن مهم‌ترین ویژگی امام علی (ع) است و امیرالمومنان در اجرای عدالت قاطع و اهل تبعیض نبود.

 

حجت‌الاسلام اسلامی ادامه داد: ساده زیستی مسئولین در منطق عدالت طلبی امام علی (ع) یک واجب ضروری است و نمی‌شود مسئولان سخن از حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی بزنند اما خانواده و نزدیکاشان به شیوه دیگری عمل کنند و این باعث می‌شود که مردم شعارهای مسئولان را قبول نمی‌کنند چرا که صداقت را در شعارهای آنان نمی‌بینند.


امام جمعه مه‌ولات با تاکید براینکه واجب است مردم با حضور پُرشور خود در راهپیمایی روز قدس حمایت قاطع خود از قدس شریف اعلام کنند، خاطرنشان کرد: چند روز گذشته به بهانه آزادی بیان که دروغی بیش نیست جسارتی به مقدسات مسلمان شد، البته از غربی‌ها جز این انتظار نمی‌رود اما نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت است این است که حرکت اسلام رو به رشد است و علیرغم تبلیغات منفی و دروغین پیرامون اسلام، موج اسلام گرایی در غرب در حال پیشرفت است.

 

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.