×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شورای اسلامی شهر و روستا یار و یاور دولت در عرصه خدمت بی‌منت به مردم هستند

فرماندار مه‌ولات: دولت با تمام توان برای خدمت بی‌منت به مردم تلاش می‌کند و در این مسیر اعضای شورای اسلامی شهر و روستا به واسطه ارتباط نزدیک به مردم، یار و یاور دولت در عرصه خدمت‌رسانی هستند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات، فرماندار مه‌ولات در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان مه‌ولات، روز شوراها را تبریک گفت و اظهار کرد: دولت مردمی آقای رئیسی با تمام توان تلاش خود را برای حل مشکلات انجام می‌شود و شورای اسلامی شهر و روستا به واسطه ارتباط نزدیک با مردم، نقش بسزایی در این مسیر ارزشمند خدمت‌رسانی به مردم دارند.

مجتبی علی‌نژاد با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر و روستا به خود افتخار کنند چون برآیند انتخاب مردم هستند و به دلیل داشتن اخلاق، مورد امین مردم هستند، افزود: در دولت منافع مردم خط قرمز ما است و وظیفه ما دفاع از منافع مردم است.

نماینده عالی دولت در مه‌ولات با یادآوری این مطلب که مردم به اعضای شورای اسلامی شهر و روستا با رای خود اعتماد کردند و این دین بزرگی بر گردن آنان است، افزود: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا با توجه به اهمیت این موضوع، دقت داشته باشند که حق الناس را در تصمیمات خود لحاظ کنند.

فرماندار مه‌ولات با تاکید بر اینکه شورای اسلامی شهر و روستاها پتانسیل سنجی و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها را در دستور کار خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: الان وقت آن است که با چاره‌اندیشی و ارئه راه‌حل به واسطه فرصتی که برای خدمت نصیبمان شده است، مشکلات مردم را حل کنیم.

انتهای پیام//

 

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.