×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیین تودیع و معارفه مدیریت اداره آموزش و پرورش مه‌ولات برگزار شد

با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی و رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی، آیین تودیع و معارفه مدیریت اداره آموزش و پرورش مه‌ولات برگزار و علیرضا رشید به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش مه‌ولات معرفی شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات، امام جمعه مه‌ولات در این مراسم با اشاره به اینکه دین ما، دین رحمت است، اظهار کرد: عملکرد آقای صداقتی در دوره مدیریتشان قابل تقدیر بود و از زحمات ایشان تقدیر می‌کنیم و به آقای دکتر رشید که یک مدیر مومن، متعهد و متدین و نیروی شناخته شده در جبهه انقلاب است هستند، انتصابشان را تبریک عرض می‌کنیم.

حجت‌الاسلام اسلامی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات ما آموزش و پرورش این است که تلاش کنید وحدت و همگرایی در نیروی فرهنگی ارتقا پیدا کند، اظهار کرد: دومین مطالبه ما از مدیریت اداره آموزش و پرورش این است که جوان‌گرایی را در انتصاب خود لحاظ کنند‌.

امام جمعه مه‌ولات در پایان خاطرنشان کرد: سومین مطالبه ما از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان این است که در دوران مسئولیت ایشان نیروسازی انجام شود تا در آینده شاهد ارتقای بیش از پیش مجموعه آموزش و پرورش باشیم.

 

مهم‌ترین وظیفه آموزش و پرورش مه‌ولات تربیت نیروی متخصص با اتکا به تدیّن و اخلاص است

 

فرماندار مه‌ولات در آیین تودیع و معارفه مدیریت آموزش و پرورش مه‌ولات ضمن قدردانی از عملکرد مدریریت قبلی آموزش و پرورش مه‌ولات اظهار کرد: آقای دکتر رشید به عنوان یکی از ذخایر نیروهای انقلابی در شهرستان مه‌ولات هستند و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

مجتبی علی‌نژاد ادامه داد: نکته مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که آموزش و پرورش جای سیاسی کار نیست و انتظار ما این است که این موضوع در دستور کار مجموعه آموزش و پرورش شهرستان قرار گیرد.

فرماندار مه‌ولات در پایان خاطرنشان کرد: مهم‌‌ترین هدف و اولویت مجموعه آموزش و پرورش تربیت نیروی متخصص با اتکا به تدیّن و اخلاص می‌باشد‌.

 

مهم‌ترین هدف مجموعه آموزش و پرورش تربیت یک انسان است

معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در آیین تودیع و معارفه مدیریت اداره آموزش و پرورش مه‌ولات اظهار کرد: از زحمات آقای صداقتی در دوره تصدی مدیریتشان تشکر می‌کنیم و از خداوند متعال برای آقای رشید کار باعزّت را خواستاریم.

محمدحسین پورثانی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که عالی‌ترین سند آموزش و پرورش می‌باشد، افزود: امروز باید همه ارکان مدرسه درخدمت تربیت باشند و تمام کارهای ما باید منجر به یک خروجی که تربیت انسان است، بشود‌.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در پایان خاطرنشان کرد: انتظاری که از مربیان داریم این است که در مسیر تربیت انسان حرکت کنند.

 

جذب حداکثری و کار جهادی مهم‌ترین مطالبه ما از مجموعه آموزش و پرورش مه‌ولات است

 

رئیس اداره ارزیابی و عملکرد اداره‌کل آموزش و پرورش خرایان‌رضوی در آیین تودیع و معارفه مدیر جدید اداره آموزش و پرورش مه‌ولات ضمن تقدیر از زحمات صداقتی مدیر سابق اداره آموزش و پرورش مه‌ولات، اظهار کرد: جذب حداکثری در مجموعه آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین مطالبات ما در مجموعه آموزش و پرورش است.

رضا رمضانی ضمن آرزوی توفیق برای آقای رشید به عنوان مدیریت جدید اداره آموزش و پرورش مه‌ولات، خاطرنشان کرد: انجام کار جهادی دومین مطالبه مهم ما از مجموعه آموزش و پرورش مه‌ولات است.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.