×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری شکارچیان غیرمجاز قوچ وحشی در مه‌ولات

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست مه‌ولات: با همکاری نیروی انتظامی و یگان‌های حفاظت محیط زیست مه‌ولات و تربت‌حیدریه، شکارچیان غیرمجاز قوچ وحشی در یکی از روستاهای بخش شادمهر مه‌ولات دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات، رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست مه‌ولات در تشریح این خبر اظهار کرد: پیرو گزارشات مردمی مبنی بر حضور ۳ نفر در ارتفاعات شمالی شهرستان با صورت بسته و همراه داشتن یک قبضه سلاح و با توجه به شنیده شدن صدای شلیک دو گلوله، مامورین حفاظت محیط زیست به منطقه عزیمت کردند.


اباذر حسین‌نژاد در ادامه افزود: ماموران در مسیر به ۲ نفر با سر و صورت پوشیده روبرو شدند و این افراد مانع از حرکت مامورین به سمت فرد مسلح شدند‌ اما با ترفند مامورین هر ۲ نفر شناسایی که با سر و صدا و تمرد از دستور مامورین و همچنین تخریب وسیله نقلیه مامورین از محل متواری می‌شوند.


وی ادامه داد: با توجه به شناسایی متخلفین و بعد از اخذ نیابت از مقام قضایی، بازرسی از منازل آنان انجام شد.


رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست مه‌ولات خاطرنشان کرد: از منزل نفر اول مقداری گوشت و جگر قوچ و میش وحشی و ۳ عدد دوربین چشمی کشف شد و از منزل دوم نیز مقداری گوشت که در داخل تنور مخفی کرده بودند و همچنین یک قبضه سلاح شکاری متعلق به غیر و تعداد یک جفت شاخ قوچ وحشی تازه شکار شده به همراه یک تله زنده گیری چهارپایان کشف و ضبط گردید و متخلفین حسب دستور مقام محترم قضایی روانه زندان شدند.

 

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.