×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رسیدگی به کار نیازمندان، اولویت اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است/ تا پایان سال ۱۴۰۲ هیچ مددجویی بدون خانه در ایران نخواهیم داشت

رئیس کمیته امداد امام خمینی “ره” با اشاره اینکه نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی “ره” پس از ۲۲ روز از انقلاب تشکیل شد و این امر حاکی از اهمیت کار این نهاد است و بیانگر این موضوع است که رسیدگی به کار نیازمندان اولویت اصلی در نظام جمهوری اسلامی است، گفت: یکی از مهم‌ترین افتخارات ما در عرصه خدمت به نیازمندان این است که تا پایان سال ۱۴۰۲ هیچ مددجویی بدون خانه در ایران نخواهیم داشت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات، رئیس کمیته امداد امام خمینی ‘”ره” در سفر به شهرستان مه‌ولات خراسان‌رضوی ضمن دیدار با چند تن از خانواده مددجویان، از نمایشگاه استغال‌زایی و توانمندی‌های مجموعه کمیته امداد امام خمینی “ه” مه‌ولات بازدید کرد.

سید مرتضی بختیاری در جمع پرسنل کمیته امداد امام خمینی “ره” مه‌ولات اظهار کرد: در این مدت که خداوند به ما تفضّل کرده و در نظام جمهوری اسلامی مقامی برای خدمت نصیبمان شده است، باید قدردان این فرصت باشیم و از این فرصت به درستی استفاده کنیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی “ره” با اشاره اهمیت کار کمیته امداد امام خمینی “ره” اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی “ره” پس از ۲۲ روز از انقلاب اسلامی تشکیل شد و این موضوع حاکی از اهمیت وظایف این نهاد است و این یعنی اینکه رسیدگی به کار نیازمندان اولویت اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی در ادامه با بیان اینکه هنر ما این است که با وجود تمامی مشکلات کار کنیم و به نیازمندان خدمت کنیم، افزود: کسانی که به نیازمندان خدمت می‌کنند و یا یک یتیم را خوشحال می‌کنند هر دعایی که داشته باشند مستجاب خواهد شد و این یعنی کار در نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی “ره” بسیار ارزشمند است.

بختیاری در جمع پرسنل کمیته امداد امام خمینی “ره” مه‌ولات با بیان اینکه باید قدردان این فرصت برای خدمت باشید و با اخلاص کار کنید، افزود: یادتان باشد همه‌ی ما رفتنی هستیم، پس برای رضای خدا کار کنید.

رئیس کمیته امداد امام خمینی “ره” کشور در پایان با تاکید براینکه یکی از مهم‌ترین اقدام دولت آقای رئیسی در باب حمایت نیازمندان حذف یارانه‌های پنهان بود که به نوعی ظلم در حق مردم و نیازمندان بود، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از افتخارات ما در راستای خدمت بی‌منّت به نیازمندان این است که به لطف خدا انشاالله تا پایان سال ۱۴۰۲ هیچ مددجویی بدون خانه در کشور نخواهیم داشت.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.