×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
همزمان با چهارمین روز هفته دولت، چند پروژه عمرانی و خدماتی در مه‌ولات افتتاح و به بهره‌برداری رسید

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت و در بخش شادمهر شهرستان مه‌ولات چند پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۸۱ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

همزمان با هفته‌دولت، قطعه اول راه روستایی گلستان شهرستان مه‌ولات افتتاح شد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مه‌ولات در آیین افتتاحیه این پروژه اظهار کرد: پروژه آسفالت راه روستایی گلستان مجموعاً ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع می‌‌باشد که به مناسبت هفته دولت قطعه اول این پروژه به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع افتتاح و به بهره‌‌بر‌داری رسید.

محمود کبیر با اشاره اینکه فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: فاز بعدی این پروژه طبق برنامه‌ریزی انجام‌ شده تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

 

به مناسبت هفته‌دولت توسعه پورت ADSL مرکز مخابرات علی‌آباد مه‌ولات انجام شد

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات، سرپرست اداره مخابرات مه‌ولات در آیین افتتاحیه این پروژه اظهار کرد: همزمان با هفته دولت و به نمایندگی از طرح‌های اداره مخابرات مه‌ولات ۳۲ پورت ADSL مرکز مخابرات علی‌آباد به بهره‌برداری رسید.

رضا برهانی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دولت توسعه فیبر نوری به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر و توسعه مشترکین تلفن ثابت به تعداد ۳۲ شماره در شهرستان مه‌ولات انجام شد، خاطرنشان کرد: مجموع اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح اداره مخابرات شهرستان مه‌ولات در این ایام ۱۰ میلیارد ریال می‌باشد.

 

به مناسبت هفته دولت پروژه مرمت و لایروبی قنات خرسنگ روستای چنار شهرستان مه‌ولات به بهره‌برداری رسید

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات، رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان مه‌ولات در آیین افتتاح این پروژه اظهار کرد: طول این قنات ۵۵۶ متر است و ۱۰۰ نفر از آن بهره‌برداری می‌کنند.

هادی این ساربان با اشاره به اینکه این پروژه با همکاری مردم روستا انجام شد، خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار بلاعوض در نظر گرفته شده است و حدود ۲۶۰ میلیون ریال خودیاری توسط اهالی انجام شده است.

 

به مناسبت هفته دولت پروژه زیرسازی و آسفالت گرم روستای چنار مه‌ولات به بهره‌برداری رسید

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات، رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مه‌ولات در تشریح این پروژه اظهار کرد: این پروژه با زیرسازی و آسفالت ۴ هزار مترمربع از محل قیر رایگان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با مشارکت دهیاری و شورای اسلامی روستای چنار و حمایت نماینده مردم شهرستان مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی اجرا شده است.

حامد رحمانی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت حدود ۲۰ هزار متر مربع آسفالت و زیرسازی در شهرستان انجام شده است، خاطرنشان کرد: آسفالت روستای سلطان‌آباد به طول ۹ هزار متر مربع و آسفالت روستای علی‌آباد سفلی به میزان حدود ۶ هزار متر مربع همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

 

به مناسبت هفته دولت پروژه آبرسانی به مجتمع گلستان فاز ۷ در روستای علی‌آباد سفلی مه‌ولات به بهره‌برداری رسید

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات، رئیس اداره آبفای مه‌ولات در آیین افتتاحیه این پروژه اظهار کرد: این پروژه شامل احداث یک باب مخزن ۲۰۰ متر مکعبی و۱۲ باب حوضچه شیرآلات است.

مهدی رضائیان با اشاره به اینکه در پروژه مذکور بهسازی و نوسازی ۱۱۰ انشعاب روستای علی‌آباد سفلی و ۳ هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال ظهیرآباد انجام شده است، خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال انجام شده است و در آن اصلاح و توسعه شبکه توزیع  در روستاهای علی‌‌آباد سفلی، سلطان‌آباد، علی‌آباد علیا و شهرک روستای چنار به طول ۱۰ کیلومتر انجام شده است.

 

اخبار هفته دولت در شهرستان مه‌ولات را در مجموعه پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات (( تنها رسانه بَرخط فعال، مستقل و دارای مجوز از سامانه جامع رسانه‌های کشور در شهرستان مه‌ولات )) بخوانید

مهدی محدثی  _ مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات

انتهای پیام//

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.