×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خط و نشان فرماندار مه‌ولات برای افرادی که با حربه تهدید برکناری مسئولین طی ۲ ماه، به دنبال تحمیل خواسته‌های خود هستند/ شما (( قوم شصتی ها )) با حرف‌های توخالی خود به جایی نمی‌رسید!

فرماندار مه‌ولات: برخی از مسئولین به من مراجعه و می‌گویند فلان شخص از ما خواسته ناحق دارد و می‌گوید اگر به خواسته ما عمل نشود ظرف دو ماه دیگر از کار برکنار می‌شوی، به این افرادی که این حرف‌های توخالی را می‌زنند می‌گویم: حرف شما (( قوم شصتی ها )) به جایی نمی‌رسد و مسئولین با اقتدار و در چهارچوب و طراز دولت انقلابی به مردم خدمت کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات، آیین شورای اداری شهرستان مه‌ولات با نام و یاد شهیدان صحرانورد و حداد در محل فرمانداری مه‌ولات برگزار شد.

امام جمعه موقت مه‌ولات در آیین شورای اداری با اشاره به اینکه شهدا با گذشت از هر چه که داشتند، امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، اظهار کرد: وظیفه ما این است که راه شهدا را ادامه بدهیم، چون این مسئولیت ما حاصل خون هزاران شهید است.

حجت‌الاسلام سید محمود رضوان‌پناه خاطرنشان کرد: از مسئولین درخواست می‌شود فعالیت‌های خود را در حوزه اقامه نماز در سامانه مربوطه بارگزاری نمایند.

 

رئیس شورای اسلامی مه‌ولات در آیین شورای اداری ضمن ارائه مطالبات مردمی بخش شادمهر شهرستان اظهار کرد: بهره‌مند‌ی مردم روستای زرمهر و منطقه بالا مه‌ولات از مزایای معدن طلای زرمهر، شبانه‌روزی شدن مرکز خدمات جامع سلامت شادمهر، دو بانده شده محور شادمهر _ کاشمر، حل مشکلات پروژه فرودگاه منطقه‌ای شهید مدرس و جبران خسارت کشاورزان با توجه به سرمازدگی درختان از جمله مطالبات مردم منطقه شادمهر است.

محمد ملازاده در ادامه در خصوص مطالبات مردم فیض‌آباد و بخش مرکزی شهرستان افزود: مدیریت منابع آبی و اصلاح شیوه بهره‌برداری از منابع آبی، جلوگیری از خاموشی چاه‌های کشاورزی و همچنین حل مشکلات بیمارستان امام رضا (ع) از جمله مطالبات مردم بخش مرکزی و شهر فیض‌آباد است.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مه‌ولات با اشاره به اینکه برای موفقیت در کار باید رهنمودهای شهدای را سرلوحه خود قرار دهیم، افزود: اینکه آخرین جلسه شورای اداری شهرستان مصادف با روز بزرگداشت شهدا بود را به فال نیک می‌گیریم و هر وقت گرفتاری داریم به شهدا متوسل بشویم چرا که قطعا گره ما باز خواهد شد.

علی‌اصغر انصاری در خصوص حوادث چند ماه اخیر اظهار کرد: حوادث اخیر دستاوردهای ارزشمندی داشت که در کنار اینکه قدر نعمت امنیت را بیشتر دانستیم به واسطه دشمن شناسی و روشنگری مردم و مسئولین باری دیگر و همچون همیشه نقش دشمن با شکست مواجه شد.

 

فرماندار مه‌ولات در آیین شورای اداری مه‌ولات با اشاره به اینکه دولت با هدف خدمت صادقانه به مردم با تمام توان در میدان است اما کم کاری که از گذشته بوده باعث شده مردم در سختی باشند و از این طریق از مردم عذرخواهی می کنیم، افزود: ما در سال ۱۴۰۲ و در دولت در طراز انقلاب اسلامی و با اقتدار و حسب رسالت خود به دنبال حل مشکلات مردم به صورت اساسی و تاثیرگذار هستیم.

مجتبی علی‌نژاد با بیان اینکه در دولت مردمی، امید مردم برای حل مشکلات به مسئولین است و باید با تمام توان خدمت کرد، افزود: از مسئولین درخواست می کنم در این روز که متعلق به شهدا است با اقتدار تمرکز خود را روی کار خود قرار دهند.

نماینده عالی دولت در مه‌ولات با تاکید براینکه در خصوص استفاده مسئولین از امکانات دولتی در زمان غیر اداری با متخلفین برخورد خواهد شد، خاطرنشان کرد: اخیراً عده‌ای با تهدید برخی مسئولین که اگر به حرف ما عمل نکنی تا ۲ ماه دیگر از سرکار خود برداشته می‌شوی به دنبال تحمیل خواسته‌های خود هستند که من به این افراد که اسم آنان را (( قوم شصتی ها )) می‌گذارم، می‌گویم: این حرف‌های تو خالی شما به هیچ جا نمی‌رسد.

گفتنی‌است قرائت وصیتنامه شهیدان صحرانورد و حداد و تقدیر از خانواده این دو شهید، پخش کلیپ با محوریت روز بزرگداشت شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی، ارائه گزارش اقدامات و عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر و ستاد تنظیم بازار شهرستان مه‌ولات و همچنین تقدیر از برگزیدگان مسابقات والیبال کارکنان ادارات از جمله برنامه‌های آخرین جلسه شورای اداری شهرستان مه‌ولات در سال ۱۴۰۱ بود.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.