×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مه‌ولات رتبه سوم در جذب اعتبارات درآمدهای نفتی را در کشور دارد

به گزارش پایگاه خبری اخبار مه‌ولات، اولین جلسه شورای اداری شهرستان مه‌ولات در سال ۱۴۰۲ با نام و یاد شهید سید جواد جعفریان برگزار شد.

 

از شاخصه‌های مدیر در طراز انقلاب اسلامی، اعتقاد به باورها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تعهد به وظیفه و مسئولیت است.

 

امام جمعه مه‌ولات در آیین شورای اداری مه‌ولات با اشاره به ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: اینکه امام حسن مجتبی به کریم اهل بیت مشهور شدند بخاطر این است که ایشان تمام دارایی خود را در راه مستمندان هزینه کردند و به همین بهانه به مسئولین توصیه می‌کنیم در ماه مبارک رمضان که ماه مهمانی خدا است نسبت به به کمک به ایتام و نیازمندان در حد توان خود اهتمام ویژه ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام داود زاهدی با بیان شاخصه‌های مدیران در طراز انقلاب اسلامی افزود: اعتقاد به باورها و ارزش‌های انقلاب اسلامی یکی از شاخصه‌های مدیر در طراز انقلاب اسلامی است و اگر مدیر و مسئولی اعتقادی به باورها و ارزش‌های انقلاب اسلامی نداشته باشد جایگاه او مشروعیت ندارد و دریافتی او از بیت‌المال نامشروع است.

نماینده ولی فقیه در مه‌ولات با تاکید بر اینکه تعهد به وظیفه و مسئولیت یکی دیگر از شاخصه‌های یک مدیر در طراز انقلاب اسلامی است و اگر مسئولی دارای کار جانبی باشد که با وظیفه او تعارض داشته باشد و ضرر به مسئولیت برساند کار او مشروعیت ندارد، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مواردی که مدیران باید به آن توجه داشته باشند این است که از برگزاری جلسات غیر اداری در زمان ادارای پرهیز کنند و در مجموع الزامی به حضور مدیران در جلسات غیراداری در زمان وقت ادارای نیست ولو این جلسه با محوریت جهاد تبیین باشد چرا که یکی از موارد این است که مردم از عملکرد ما راضی باشند و این خود نمونه عملی جهاد تبیین است.

 

جذب ۲۰ میلیارد اعتبارات درآمد نفتی در شهرستان مه‌ولات

 

نماینده مردم شهرستان مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی در آیین شورای ادارای شهرستان با اشاره به دیدار مسئولان نظام با مقام معظم رهبری اظهار کرد: بنده امسال را سال تقابل دو جریان فکری می‌بینم و امیدوارم از شر اختاپوسهای هشت سر که ارز را به گروگان گرفته‌اند با سرلوحه گرفتن از فرامین مقام معظم رهبری خلاص شویم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کمیسیون برنامه و بودجه شاهد تحقق صد درصدی منابع بودیم، افزود: در سال گذشته در حوزه درآمد نفتی با ارزش ۴۱۰ هزار میلیارد تومان شاهد تحقق ۹۱ درصدی بوده و در حوزه درآمد مالیاتی با ۴۷۰ هزار میلیارد تومان شاهد تحقق ۱۰۲ درآمد مالیاتی بودیم.

نماینده مردم شهرستان مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی در خصوص اهم اقدامات انجام شده در شهرستان اظهار کرد: از زمانی که بنده به عنوان نماینده مردم شهرستان در خدمت مردم هستیم نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان درآمد نفتی جذب شده که تا جایی که مطلع هستم بعد از خوزستان و سرخس رتبه سوم در کشور را در حوزه جذب اعتبارات درآمد نفتی داریم.

محسن زنگنه درباره برنامه‌های سال جدید در شهرستان اظهار کرد: اختصاص چمن مصنوعی برای ۴ روستا، حل مشکل روشنایی ورودی فیض‌آباد و در مجموع تمرکز در حوزه اشتغال و صنعت که مشکل اصلی مه ولات است از جمله اهداف و برنامه ها خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های مه‌ولات، تربت‌حیدریه و زاوه در مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوع انتخابات با تاکید براینکه این صندلی ها در برابر اصل نظام عددی نیست و ارزشی ندارد و مهم مشارکت مردم است و همانطور مقام معظم رهبری فرمودند باید راهبرد رقابت سلام مد نظر قرار گرفته شود و با حفظ شرایط قانونی فضا را باز بگذارید و کسانی که می‌توانند خدمت کنند وارد گود شوند، خاطرنشان کرد: اختلافات سیاسی و اختلاف سلایق نباید باعث توقف فعالیت و خدمت در شهر شود و در مصلحت و مصالح مردم باید همدل باشیم.

 

گفتنی‌است تبیین رهنمودهای مقام معظم رهبری توسط معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری مه‌ولات، قرائت وصیتنامه شهید جعفریان و تقدیر از پدر این شهید، پخش کلیپ سخنان مقام معظم رهبری با محوریت وظایف دولت نسبت به مردم از جمله برنامه‌های اولین جلسه شورای ادارای شهرستان مه ولات در سال ۱۴۰۲ بود.

 

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.