×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ورزشکار مه‌ولاتی که دارنده مقام‌های کشوری و حتی بین‌المللی است، ولی سالن استاندارد برای ورزش و تمرین خود و هنرجویانش ندارد!!!

به گزارش پایگاه خبری اخبار مه‌ولات، ورزش و ورزشکار دو واژه‌ای است که با توجه به گسترش فعالیت خود همچون اخبار ورزشی طرفداران خودش را دارد. وقتی نام « ورزش » به میان می‌آید ناخواسته ذهن انسان به سمت « شور و نشاط » حاصل از انجام ورزش می‌رود. بگذارید مقدمه این « گفت‌وگوی قابل تامل » را با مرور خاطره‌ای شروع کنم.

تا چند سال پیش وقتی مراسمات ملی و مذهبی از جمله راهپیمایی‌ها در شهرستان مه‌ولات برگزار می‌شد، یکی از برنامه‌های ثابت آن، انجام حرکات ورزشی از جمله شکستن اجسام سخت و انجام حرکات رزمی بود که انصافا به برنامه شور و نشاط خاصی می‌داد. البته اگر اشتباه نکنم در حال حاضر این برنامه‌ها کمتر شده است که البته این موضوع سوژه ما نیست.

بگذریم و به سوژه اصلی خبر بپردازیم، با مقدمه‌ای که ابتدا عرض کردم، احتمالاً شما مخاطبان مه‌ولاتی استاد محمد صدری‌نژاد را می‌شناسید، البته بهتر بگویم شاید عده‌ای بیشتر او را با چهره بشناسند. مردی که در سال‌های نچندان دور، با انجام حرکات ورزشی از جمله حرکت معروفش که همان شکستن اجسام سخت بود، در مراسمات شور و نشاطی به جمع می‌داد، البته الان و پس از حدود ۳۰ سال ورزش و کسب مقامات کشوری و حتی بین‌المللی کمی موی سپید کرده و حکم پیشکسوتی دارد و انصافاً پس از این همه فعالیت ورزشی و البته افتخارآفرینی تکریم این ورزشکار واجب است.

در همین راستا پایگاه خبری اخبار مه‌ولات حسب « رسالت » خود و البته « به رسم بی‌تفاوت نبودن » که از مهم‌ترین اولویت‌‌های این رسانه خبری است، با این ورزشکار پیشکسوت که هنوز هم با شور و شوق فعالیت خود را علیرغم تمام کمبودها و بی‌مهری‌ها انجام می‌دهد، گفت‌وگویی انجام داده و جویای احوال این ورزشکار شده است که پیشنهاد می‌کنیم؛ « لطفا بی‌تفاوت نباشید » و در ادامه این گفت‌وگو را مطالعه فرمایید.

 

۳۰ سال است که در رشته‌های رزمی و کارته فعالیت می‌کنم

 

محمد صدری‌نژاد در گفت‌وگو با « پایگاه خبری اخبار مه‌ولات » می‌گوید: اینجانب محمد صدری نژاد مدت ۳۰ سال فعالیت در رشته‌های رزمی و کاراته را دارم که از این مدت ۲۰ سال آن را به صورت مربیگری در کنار جوانان عزیز شهرستان‌ هستم و در حال حاضر نیز در روستای عبدل‌آباد مه‌ولات در باشگاه کوچک خود و البته با امکانات ناچیز مشغول به فعالیت می‌باشم.

این ورزشکار مه‌ولات در خصوص سابقه فعالیت ورزشی و افتخارات خود در این حوزه می‌افزاید: بنده حقیر دارای کمربند مشکی دان ۵ کاراته کیوکوشین هستم و به لطف خدا توانسته‌ام در این سال‌هایی که توفیق فعالیت داشته‌ام، افتخاراتی در سطح استان، کشور و مواردی هم در سطح بین‌المللی داشته باشم که از جمله آن کسب حدود ۱۰ مقام قهرمانی ملی و استانی و همچنین کسب مقام سوم مسابقات بین‌المللی (شکستن اجسام سخت) پیشکسوتان JANUARY 2022 می‌باشد.

 

نبود سالن تخصصی رزمی و خانه کاراته مهم‌ترین مطالبه و دغدغه ورزشکاران و مربیان شهرستان مه‌ولات است…

 

محمد صدری‌نژاد ورزشکار مه‌ولاتی که علاوه بر فعالیت در حوزه ورزشی، فعالیت‌های فرهنگی را انجام داده و ورزش را مکمل امور فرهنگی می‌داند، در خصوص مشکلات و دغدغه‌های خود در این حوزه می‌گوید: مهم‌ترین مشکل ما که دغدغه اصلی ورزشکاران و مربیان ورزشی است، نبود سالن تخصصی رزمی و « خانه کاراته » در شهرستان است و مطالبه ما از اداره ورزش و جوانان شهرستان با توجه به اینکه در این حوزه شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران بوده و هستیم، توجه بیش از پیش به رشته‌های رزمی و راه‌اندازی خانه کارته است.

 

تعطیلی ۴ باشگاه رزمی در مه‌ولات به دلیل نبود محل فعالیت!!!

 

 

محمد صدری‌نژاد ورزشکار مه‌ولاتی در ادامه در خصوص برخی از مشکلات و چالش‌های ورزشی در شهرستان مه‌ولات می‌افزاید: اینجانب در کنار اساتید رشته‌های رزمی دیگر به مدت ۱۵ سال در سالن سپاه شهرستان که تنها سالن رزمی مناسب در سطح شهرستان است، مشغول به فعالیت بودیم، اما با توجه به واگذاری این سالن، علیرغم تلاش‌های زیاد در راستای حفظ سالن و دایر بودن باشگاه، سالن به بخش خصوصی واگذار شد و متاسفانه ۴ باشگاه رزمی در شهرستان تعطیل شد.

 

 

بخاطر جوانان که آینده‌ساز این کشور هستند و همچنین بخاطر سلامت جامعه از مسئولین و خیرین می‌خواهیم به ورزش شهرستان به ویژه ورزش‌های رزمی که محروم هستند، توجه کنند

 

محمد صدری‌نژاد ورزشکار مه‌ولات در پایان با تاکید بر اینکه متاسفانه با توجه به درآمد بالا در شهرستان، اما این شهرستان فاقد سالن و فضای مناسب ورزشی است و این موضوع به هیچ عنوان در شأن مردم عزیز مه‌ولات نیست، خاطرنشان کرد: ما اگر مطالبه می‌کنیم بخاطر این جوانان عزیزی است که آینده ساز این کشور هستند و می‌توان با ورزش به در بین « جوانان عزیز » شور و نشاط ایجاد کرد و این موضوع باعث رشد و ترقی جامعه می‌شود. در همین راستا از مسئولین شهرستان ویژه از فرماندار و امام جمعه محترم و همچنین خیرین عزیز که همیشه پای کار بودند، به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزشی شهرستان، درخواست می‌کنم؛ در راستای حل مشکلات ورزشکاران به ویژه حل مشکل رزمی کاران شهرستان که « نبود خانه کاراته » می‌باشد، اقدام نمایند تا ما « بدون دغدغه » بتوانیم « خدمتی صادقانه » برای « نسل جوان » داشته باشیم.

 

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.