×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پایان ۲۹ سال چشم انتظاری/ فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد

فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد که در سال ۱۳۷۲ کلنگ آن به زمین خورد، پس از ۲۹ سال و با هدف خدمت‌رسانی به یک میلیون و پانصد هزار نفر از مردم جنوب خراسان‌ بزرگ در آستانه سال جدید و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات، جلسه کمیته اطلاع‌رسانی افتتاحیه فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد با حضور جمعی از خبرنگاران شهرستان‌های گناباد، مه‌ولات، بجستان، سرایان، آیسک، خواف، فردوس، زاوه و بردسکن در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد.

 

فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد به یک میلیون و پانصد هزار نفر از ساکنان جنوب خراسان‌ خدمت‌رسانی می‌کند

 

رئیس فرودگاه منطقه شهدای گناباد در بین جمعی از خبرنگاران خراسان‌رضوی و در محل فرودگاه شهدای گناباد با اشاره به گزارشی از جزئیاتی از این پروژه، اظهار کرد: این فرودگاه در مساحتی بالغ بر ۳۸۰ هکتار ساخته شده است و ارزش ریالی آن در حال حاضر ۶۳۰ میلیارد تومان است.

مهدی توکلی ادامه داد: این فرودگاه منطقه‌ای به ۱۱ شهرستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و پانصد هزار نفر از مردم منطقه جنوب خراسان‌ بزرگ خدمت‌رسانی خواهد کرد.

رئیس فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود برای شروع در هفته دو پرواز از گناباد به تهران از این فرودگاه انجام شود که این موضوع و استمرار آن بستگی به استقبال مردم منطقه دارد.

 

فرودگاه شهدای گناباد متعلق به همه است و رونق منطقه را به دنبال دارد

 

فرماندار گناباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گناباد و شهرستان‌های همجوار یک منطقه بهم پیوسته بوده و خواهد بود و تفکر ما این است که فرودگاه شهدای گناباد که در آستانه سال جدید و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی شاهد افتتاح آن خواهیم بود، متعلق به همه‌ی مردم منطقه است.

رضا نصیری با اشاره به روند ساخت فرودگاه شهدای گناباد اظهار کرد: سال ۱۳۷۲ این پروژه کلنگ‌زنی شد و تمامی مسئولین شهرستانی و نمایندگان مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی با دیدگاه رشد و توسعه شهرستان در این چند سال تلاش خود را کرده‌اند و در افتتاح این پروژه سهیم هستند.

فرماندار گناباد با تاکید بر اینکه این فرودگاه رونق منطقه را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: از اهالی رسانه منطقه درخواست می‌کنم این نگاه را که این فرودگاه متعلق به تمامی مردم منطقه گناباد و شهرستان‌های همجوار است را از طریق رسانه منتشر کنند تا این موضوع بهانه‌ای شود برای ارتباط بیشتر تا شاهد رشد و توسعه منطقه باشیم.

 

فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد تحولی عمیق در حوزه گردشگری، صنعت و کشاورزی در منطقه را به ارمغان می‌آورد

 

نماینده مردم شهرستان‌های گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با خبرنگاران حاضر در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی و رسانه افتتاحیه فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد که با حضور خبرنگاران گناباد و ۸ شهر و شهرستان منطقه برگزار شد، اظهار کرد: فرودگاه شهدای گناباد باعث تحولی ژرف در حوزه کشاورزی، صنعت و گردشگری منطقه گناباد و شهرستان‌های همجوار می‌شود.

محمد صفایی با تاکید بر اینکه اهالی رسانه منطقه با اطلاع‌رسانی این موضوع نقش مهمی را در حوزه رشد و توسعه منطقه ایفا می‌کنند، خاطرنشان کرد: فرودگاه منطقه‌ای شهدای گناباد پای سرمایه‌گذاران جدید را به منطقه باز خواهد کرد و این موضوع رشد و آبادانی گناباد و شهرستان‌های همجوار را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.