×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

همزمان با نهمین روز از دهه فجر و با حضور نماینده مردم شهرستان مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان‌رضوی، معاون امور اجتماعی اداره‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی و مسئولان شهرستان مه‌ولات، ۴ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش اخبار شهرستان مه‌ولات، سرپرست اداره بهزیستی مه‌ولات در حاشیه آیین افتتاحیه‌های اداره بهزیستی مه‌ولات، اظهار کرد: همزمان با ایام فرخنده دهه فجر آیین کلنگ‌زنی مرکز نگهداری فرزندان هاشمیه اداره بهزیستی مه‌ولات در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع برگزار شد.


سعیده رحمتی با اشاره به اینکه این پروژه خیّرساز بوده و زمین آن توسط حاج محمود بخششی اهدا شده است، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال به همت بنیاد امور خیرین و توسعه شهرستان مه‌ولات به مدیریت حاج نعمت‌الله منفرد احداث می‌شود.

سرپرست اداره بهزیستی مه‌ولات در ادامه با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه فجر یک واحد مسکن خانواده دو معلولی به نیابت از ۵ واحد مسکن خانواده معلولین با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: همزمان با این ایام فرخنده و در نهمین روز از دهه مبارک فجر کارگاه خیاطی در روستای مهنه شهرستان مه‌ولات با اشتغالزایی ۶ نفر و اعتبار یک میلیارد ریال از اعتبارات اشتغالزایی بهزیستی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.


مدیر اداره برق مه‌ولات در آیین افتتاحیه احداث شبکه فشار متوسط برق، اظهار کرد: این پروژه به طول ۱۸ کیلومتر از مسیر احمد‌آباد به دشت ازغند با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال احداث شده است.
مهدی رستمی‌پور در ادامه با بیان اینکه اعتبار مجموع پروژه‌های مدیریت برق شهرستان مه‌ولات که همزمان با ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری رسیده است، ۱۶۱ میلیارد ریال می‌باشد، در خصوص اهداف پروژه شبکه فشار متوسط برق دشت ازغند افزود: ارتباط پست فیض‌آباد با دشت ازغند و امکان پشتیبانی پست فیض‌آباد از خطوط برق کاشمر و تربت‌حیدریه در صورت خارج شدن پست فیض‌آباد، از جمله مهم‌ترین اهداف این پروژه است.

مدیر اداره برق مه‌ولات در ادامه با تاکید بر اینکه رفع افت ولتاژ و کاهش تلفات خطوط فشار متوسط برق در منطقه بالا مه‌ولات، افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه برق و همچنین امکان تامین برق مشترکین جدید در امتداد خط و ایجاد زیرساخت جهت اشتغالزایی و امکان تامین برق مشترکین بالا مه‌ولات از پست فیض‌آباد و بالعکس از جمله اهداف و مزیت‌های پروژه احداث شبکه فشار متوسط برق دشت ازغند می‌باشد، خاطرنشان کرد: تامین زیرساخت جهت احداث پست فوق توزیع در منطقه بالا مه‌ولات و تامین زیرساخت برای تامین انرژی طرح مجتمع گلخانه‌ای جهاد کشاورزی از دیگر اهداف این پروژه می‌باشد.

گفتنی‌است بازدید از گروه جهادی حوزه علمیه امام خمینی “ره” شهرستان مه‌ولات که به یادبود شهید غلامرضا سمائی در روستای عبدل‌‌آباد مه‌ولات برگزار شد و همچنین نشست صمیمی نماینده مردم شهرستان مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی با جمعی از اهالی فرهنگی، هنری و رسانه‌ای شهرستان مه‌ولات از جمله برنامه‌های نهمین روز از دهه فجر در شهرستان مه‌ولات بود.

شایان ذکر است نماینده مردم شهرستان مه‌ولات در مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی با جامعه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مه‌ولات با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین مزیت‌های هنر این است که مفاهیم بهتر قابل فهم و درک می‌باشد، افزود: از مهم‌ترین ویژگی‌‌های یک هنرمند این است که باید عاشق، شجاع و سختکوش باشد.

محسن زنگنه در ادمه با تاکید براینکه اقتصاد با فرهنگ آمیخته شده و به عبارتی فعالیت‌های اقتصادی در گرو توجه به فرهنگ می‌باشد، خاطرنشان کرد: جهت راه‌اندازی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان مه‌ولات مبلغ ۲۰۰ میلیارد تخصیص اعتبار انجام شده است.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.