×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یادداشت: نقدی بر سفر ۱۵ دقیقه‌ای وزیر صمت به مه‌ولات!

حضور ۱۵ دقیقه‌ای وزیر صمت در شهرستان مه‌ولات و بازدید ساده از بخشی از ناحیه صنعتی این شهرستان منجر به گلایه شدید فعالین حوزه صنعت، خبرنگاران و جمعی از مسئولین شهرستان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات، مهدی محدثی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات(( تنها رسانه فعال، مستقل و دارای مجوز در شهرستان مه‌ولات)) در یادداشتی انتقادی در خصوص سفر ۱۵ دقیقه‌ای وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان مه‌ولات، اظهار کرد: شب گذشته بود که متوجه شدم گویا گَرد و غُبار فراموشی و مظلومیت از چهره شهرستان مه‌ولات برداشته شده و در آخرین روز سال و آخرین روز قرن شاهد حضور وزیر صمت در شهرستان خواهیم بود تا شاید با حضور آقای وزیر کمی حوزه صنعت این دیار متحول شود.

حسب رسالت خود به عنوان یک خبرنگار ساعت ۸ صبح امروز شنبه ۲۸ اسفندماه به فرمانداری مه‌ولات مراجعه کردم تا همراه با سایر مسئولین به محل ناحیه صنعتی مه‌ولات برویم و شاهد حضور آقای وزیر و ثبت رهاورد سفر ایشان به شهرستانمان باشیم اما الان که فکر می‌کنیم اگر نمی‌رفتم چیزی را از دست نمی‌دادم، حداقل چند ساعت وقتمان تلف نمی‌شد.

 همانطور که می‌دانید طبق عادت معمول در کشورمان متاسفانه در خیلی از جلسات به وقت توجه نمی‌شود و این جلسه هم از این ماجرا مستثنی نبود و این مراسم در هوای تقریبا سرد با تاخیر برگزار شد و شاهد بودم پسر بچه‌ای با شوق و ذوق با دسته گل، بدنش از سرما می‌لرزید و منتظر آقای وزیر بود تا دسته‌گل خود را به ایشان بدهد و پس از نیم ساعت بالاخره آقای وزیر، آقای نماینده و هیات همراه آمدند.

از زمانی که آقای وزیر صنعت، معدن و تجارت  از خودروی خود خارج شدند تا خروجشان از شهرستان، حداکثر ۱۵ دقیقه طول کشید که در این ۱۵ دقیقه فقط از قسمتی از ناحیه صنعتی مه‌ولات بازدید شد و بلافاصله ایشان از شهرستان خارج شدند که از دید بنده به عنوان خبرنگار، این حضور ۱۵ دقیقه‌ای و این برنامه‌ریزی ضعیف به منزله توهین به افرادی بود که منتظر حضور ایشان بودند. البته لازم به ذکر است افرادی که منتظر ایشان بودند صراحتا انتقاد شدید خود را از این حضور آقای وزیر اعلام کردند.

 در این شکی نیست که شخص آقای وزیر در این ماجرا مقصر نیست اما ما خواهان توضیح رسمی برگزار کنندگان این برنامه بابت ضعف در برنامه‌‌ریزی این برنامه هستیم و به نظرم کمترین کاری که می توان انجام داد عذرخواهی از افرادی است که در آنجا حضور داشتند. البته اینجانب به نشانه اعتراض هیچ تصویری را از این مراسم در این رسانه منتشر نخواهم کرد. به امید روزی که به زادگاه مظلوم من (( شهرستان مه‌ولات )) بیش از پیش توجه شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.