×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های مه‌ولات، تربت‌حیدریه و زاوه: در قالب طرح نهضت ملی مسکن تعداد ۱۵۰ واحد مسکونی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرستان مه‌ولات ساخته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های مه‌ولات، تربت‌حیدریه و زاوه در تشریح این خبر اظهار کرد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن و توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تعداد ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرستان مه‌ولات ساخته خواهد شد.

حسین ناطق افزود: بعد از تحویل زمین مورد نظر جهت اجرای این طرح که طبق پیش‌بینی‌ها اواخر اردیبهشت‌ماه خواهد بود، امیدواریم طبق اعلام قبلی و طی حداکثر ۱۸ الی ۲۴ ماه این واحد‌های مسکونی به بهره‌برداری برسد. 


وی متذکر شد: جهت اجرای این طرح ۳۰۰ میلیون تومان توسط دولت به متقاضیان وام پرداخت شده است و همچنین ۲۰۰ میلیون تومان آورده متقاضی بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های مه‌ولات، تربت‌حیدریه و زاوه در پایان با تاکید بر اینکه این ۱۵۰ واحد مسکونی در اراضی دولت که حدود ۶ هکتار و در ورودی فیض‌آباد به سمت جاده دوغ‌‌آباد می‌باشد، ساخته خواهد شد؛ خاطرنشان کرد: بیش از ۱۵۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان مه‌ولات ثبت‌نام کردند که بر اساس اولویت و تکمیل پرونده، این تعداد واحد مسکونی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.