×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

امام جمعه مه‌ولات: حمایت از فلسطین علاوه بر اینکه یک وظیفه انسانی، اسلامی و شرعی است، یک وظیفه ایرانی هم محسوب می‌شود چرا که حمایت از فلسطین باعث حفظ جمهوری اسلامی ایران می‌‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات، امام جمعه مه‌ولات در خطبه‌های نمازجمعه مه‌ولات ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار کرد: جنایتی که در حق مردم مظلوم فلسطین انجام شد، جنایت قرن بیستم است و این جنایت مثل یک لکه ننگ بر پیشانی جهان است. 

حجت‌الاسلام حسین اسلامی در ادامه با بیان اینکه این جنایت با حمایت و مشارکت کسانی انجام شد که فریاد حقوق بشر آن‌ها گوش‌ها را کر می‌کند، اظهار کرد: همانطور که امام خمینی (ره) فرموند؛ مسئله فلسطین یک مسئله فلسطینی،عربی نیست بلکه یک مسئله جهانی و اسلامی است.


نماینده ولی فقیه در مه‌ولات در ادامه متذکر شد: مسئله حمایت از فلسطین یک مسئله انسانی و اسلامی و تکلیف شرعی است و در کنار آن حمایت از مردم مظلوم فلسطین یک مسئله ایرانی نیز محسوب می‌شود چرا که اگر اسرائیل کشور مظلوم فلسطین را تصاحب کند قطعا به دنبال نقشه شوم خود که همان تصاحب از نیل تا فرات است حرکت خواهد کرد، پس مبارزه با اسرائیل جنایت کار به نفع کشور عزیزمان نیز می‌باشد.


امام جمعه مه‌ولات با تاکید بر اینکه تنها راهکار پیروزی، مقاومت می‌باشد، خاطرنشان کرد: جا دارد در این روز مهم از سردار دل‌ها، سردار حاج قاسم سلیمانی که به درستی  شهید مقاومت و شهید قدس نام گرفته‌ است یادی کنیم چرا که تلاش‌های ایشان تاثیر بسیاری در محور مقاومت و حمایت از ملت مظلوم فلسطین داشته است.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.