×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف ۴ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم برنج غیرقانونی در مه‌ولات

فرمانده نیروی انتظامی مه‌ولات: ۴ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم برنج غیرقانونی دپو شده به ارزش یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در مه‌ولات کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات، فرمانده نیروی انتظامی مه‌ولات در تشریح این خبر اظهار کرد: با عنایت به اینکه احتکار کالا باعث اختلال در سیستم تولید و توزیع شده و باعث فشار به مردم در این شرایط اقتصادی می‌شود، نیروی انتظامی در چهارچوب قانون با افرادی که در این عرصه فعالیت می‌کنند، قاطعانه برخورد می‌کند.


سرهنگ حمزه ذوالفقاری در ادامه افزود: در همین راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی به همراه بازرسان اتاق اصناف مه‌ولات، اداره صمت مه‌ولات و تعزیرات حکومتی پس از اطلاع و تحقیق، موفق به شناسایی مقدار قابل توجهی برنج در یک انبار واقع در مرکز شهرستان شدند‌.


این مقام نیروی انتظامی ضمن قدردانی از فرماندار مه‌ولات، دادستان مه‌ولات، اداره صمت مه‌ولات، نمایندگی تعزیرات حکومتی مه‌ولات و اتاق اصناف مه‌ولات، افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از این انبار ۴ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم برنج غیرقانونی و بدون ضابطه به ارزش یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال که در حال بارگیری توسط یک دستگاه خوردو کامیونت بود کشف شد و در همین زمینه یک دستگاه خودرو و يک متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. 


فرمانده نیروی انتظامی مه‌ولات با تاكيد بر اينكه مبارزه با احتكار و قاچاق کالا و همچنین گران فروشی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی شهرستان مه‌ولات است و پلیس با قاطعيت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: از شهروندان محترم درخواست می‌کنیم در صورت اطلاع از قاچاق و احتكار كالا يا هرگونه فعاليت مخل نظام اقتصادی، مراتب را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.