×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
درخشش ورزشکاران مه‌ولاتی در مسابقات بدنسازی خراسان‌رضوی/ ورزشکاران مه‌ولات ۷ مدال رنگارنگ در مسابقات بدنسازی خراسان‌رضوی کسب کردند

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام مه‌ولات: ورزشکاران مه‌ولات در مسابقه استانی بدنسازی و پرورش اندام خراسان‌رضوی خوش درخشیدند و ۷ مدال رنگارنگ در این مسابقات کسب کردند.

به گزارش اخبار شهرستان مه‌ولات، رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام مه‌ولات در تشریح این خبر اظهار کرد: مسابقات بدنسازی و پرورش اندام خراسان‌رضوی به میزبانی مشهد و با حضور بیش از ۲۷۰ شرکت‌کننده از ۱۸ شهرستان استان برگزار شد.


هادی واحدی‌نژاد با اشاره به اینکه ۶ نفر از مه‌ولات در این مسابقات شرکت کردند، افزود: در این مسابقات شاهد درخشش شرکت‌کنندگان مه‌ولاتی بودیم به طوری که ورزشکاران مه‌ولات ۷ مدال رنگارنگ را در این مسابقات کسب کردند.


وی ادامه داد: در این مسابقات آقایان ابوالفضل بهرامپور مدال طلای پرورش اندام جوانان و نقره بزرگسالان، ابوالفضل حیاتی مدال نقره پرورش اندام جوانان و برنز پرورش اندام بزرگسالان، رضا محمدی مدال برنز فیزیک کلاسیک، مهدی مرادی مقام پنجم فیزیک کلاسیک، روح الله علی‌نژاد مدال برنز دسته آخر فیزیک جوانان و اینجانب هادی واحدی‌نژاد نیز مدال نقره فیزیک را کسب کردم.


رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام مه‌ولات در پایان ضمن تشکر از آقایان مهدی نوروز‌زاده و سعید جهانبخش که در حاشیه برگزاری این مسابقات همکاری زیادی با هیات بدنسازی و پرورش و اندام شهرستان داشتند، خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل بالا و استعدادهایی که در این رشته در شهرستان مه‌ولات وجود دارد، خواسته ما از مسئولین شهرستان این است که به ورزشکاران شهرستان از جمله ورزشکاران این رشته توجه بیشتری داشته باشند تا شاهد افتخار آفرینی این ورزشکاران باشیم.

 

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.