×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رقابت بیش از هزار دانش‌آموز مه‌ولاتی در چالش « لیگ جت »

 

به گزارش پایگاه خبری اخبار مه‌ولات، جلسه کارگروه « لیگ جت مه‌ولات » با هدف برنامه‌ریزی جهت برگزاری این رقابت و چالش که با رویکرد فرهنگی، آموزشی و تربیتی ویژه نوجوانان دهه هشتادی انجام می‌شود، برگزار شد.

 

رئیس اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی مه‌ولات در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در این رقابت که ویژه سنین ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود، بیش از ۲۰ هزار دانش‌آموز در سطح استان شرکت کرده‌اند و سهم شهرستان مه‌ولات نیز بیش از ۱۰۰۰ نفر می‌باشد.

 

محسن غفرانی افزود: لیگ جت که مخفف جهاد تبیین است با هدف پاسخ به شبهات دانش‌آموزان و دهه‌هشتادی‌های عزیز طراحی شده و در ۳ بخش آزمون آنلاین، حل بوم تفکر انتقادی و برگزاری آزمون حضوری تکمیل بوم تفکر انتقادی برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: طبق آخرین اطلاعیه ستاد لیگ جت خراسان‌رضوی دانش‌آموزان عزیز ابتدا با مراجعه به لینک « https://jet8.ir/z » تا تاریخ چهارشنبه ۸ آذر ماه فرصت دارند که در آزمون حضوری شرکت کرده و همچنین تا ۲۴ ساعت قبل از شروع آزمون حضوری با مراجعه به لینک « https://jet8.ir/rjet » نسبت به برگزاری جلسه تیمی تکمیل بوم تفکر انتقادی و بارگذاری تصاویر جلسه و بوم اقدام نمایند.

 

 

غفرانی متذکر شد: پس از بحث و تبادل نظر در کارگروه لیگ جت مه‌ولات مقرر گردید آزمون حضوری این رقابت و چالش فرهنگی طی ۳ روز و در تاریخ‌های ۷ الی ۹ آذر ماه سال جاری برگزار شود و در روز اول این رقابت نیز تیم‌های بخش شادمهر شهرستان مه‌ولات سه‌شنبه ۷ آذر ماه ساعت ۱۰ صبح در محل مهدیه شهر شادمهر شرکت خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: تیم‌های دانش‌آموزی پسر چهارشنبه ۸ آذر ماه ساعت ۱۵ الی ۱۸ و تیم‌های دختران نیز پنج‌شنبه ۹ آذر ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ در محل هیئت رضوی فیض‌آباد مه‌ولات در رقابت و چالش فرهنگی، تربیتی و آموزشی شرکت خواهند کرد.

 

غفرانی افزود: در راستای تشویق دانش‌آموزانی که در این « کار خوب فرهنگی » مشارکت دارند، به ۳ تیم برگزیده مجموعا ۱۰ میلیون تومان جایزه غیرنقدی (( تیم اول ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان _ تیم دوم ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان _ تیم سوم ۲ میلیون تومان )) اهدا خواهد شد و تیم‌های برگزیده نیز به عنوان نماینده شهرستان به استان معرفی می‌شوند.

 

وی ادامه داد: تیم داوری این رقابت و چالش فرهنگی نیز بر عهده آقایان علی علی‌پور، مهدی محدثی، سعید عباس‌زاده، رضا نیکخو، فرشید کیومرثی، مجتبی عبدالهی و محمد محولاتی است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه‌ولات در پایان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف در این رقابت و چالش فرهنگی، تربیتی و آموزشی آگاه‌سازی نسل جوان و نوجوان فعال و کنجکاو امروز، با محوریت پاسخ به سوالات و شبهات آنان در جنگ‌ رسانه‌ای که شاهد آن هستیم، می‌باشد.

 

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.