×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مه‌ولات برگزار شد

 

به گزارش پایگاه خبری اخبار مه‌ولات، با حضور سردار افراسیابی جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان‌رضوی، ظهر امروز آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مه‌ولات در محل سالن بصیرت آموزش و پرورش مه‌ولات برگزار شد و از زحمات سرهنگ پاسدار مهدی اسماعیل‌زاده تقدیر و سرهنگ پاسدار حمیدرضا نامور به عنوان فرمانده سپاه ناحیه مه‌ولات معرفی شد.

 

یکی از برکات نظام ما، وجود جمهوریت و اسلامیت است

 

 

سرهنگ پاسدار مهدی اسماعیل‌زاده فرمانده سابق سپاه ناحیه مه‌ولات در این مراسم با اشاره به اینکه خود را سرباز ولایت می‌دانم، اظهار کرد: یکی از برکات جمهوری اسلامی، وجودت جمهوریت و اسلامیت در نظام ما است و مجموعه سپاه و بسیج نیز جزء ارزشمند خدمت‌گذار این نظام هستند و برای بنده پوشیدن این لباس مقدس افتخار محسوب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه خیرین عزیز یکی از مهم‌ترین ظریفت‌های ارزشمند موجود در شهرستان مه‌ولات هستند، خاطرنشان کرد: با همدلی که بین مردم و مسئولین در این دیار شاهد آن بوده و هستیم و با بهره‌برداری از ظرفیت خیرین رشد، توسعه و آبادانی شهرستان محقق خواهد شد.

 

 

سپاه ستون محکم نظام و از ارکان مهم و ارزشمند انقلاب است

 

امام جمعه مه‌ولات در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مه‌ولات ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های سرهنگ پاسدار اسماعیل‌زاده فرمانده سابق سپاه ناحیه مه‌ولات، اظهار کرد: سپاه یکی از ستون‌های محکم نظام و از ارکان مهم و ارزشمند انقلاب است.

 

حجت الاسلام زاهدی انتخاب سرهنگ پاسدار نامور به عنوان فرمانده سپاه ناحیه مه‌ولات را به ایشان تبریک گفته و خاطرنشان کرد: کار باید برای رضای خدا، خالصانه و صادقانه انجام شود و این باعث ماندگاری کار می‌‌شود.

 

 

ترویج « تفکر بسیجی » رشد، توسعه و آبادانی کشور را به ارمغان می‌آورد

 

 

فرماندار شهرستان مه‌ولات در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مه‌ولات با اشاره به اهمیت نقش بسیج در دوران انقلاب اسلامی، افزود: بسیج مردمی با حضور ۲ میلیونی خود در هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیل داشتند و مسیر ارزشمند خدمت‌رسانی این مجموعه پس از جنگ با پاسداری از ارزش‌های انقلاب و بازسازی کشور همچنان ادامه داشته و خواهد شد.

 

محمدرضا حجازی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده سرهنگ پاسدار اسماعیل‌زاده فرمانده سابق سپاه ناحیه مه‌ولات، برای سرهنگ پاسدار نامور فرمانده جدید سپاه ناحیه مه‌ولات آرزوی موفقیت کرده و خاطرنشان کرد: بسیج در تمامی حوزه‌ها درمانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی حضور فعال دارد و آنچه در حال حاضر مهم و حائز اهمیت است، ترویج « تفکر بسیجی » است، چرا که این تفکر ارزشمند رشد، توسعه و آبادانی کشور را به ارمغان می‌آورد.

 

 

« تفکر و فرهنگ بسیجی » امروزه سیلی محکمی بر رژیم غاصب اسرائیل زده است

 

 

جانشین فرمانده سپاه امام رضا ( ع ) خراسان‌رضوی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه مه‌ولات اظهار کرد: فرصت خدمت مثل ابر بهار می‌گذرد و فلسفه تودیع و معارفه تلنگر به ما است که از فرصتی که برای خدمت در اختیار ما بوده به چه نحوی استفاده کرده‌ایم.

 

سردار افراسیابی با بیان اینکه بسیجی کسی است که خود را نمی‌بیند و خود را فدای مردم، نظام و انقلاب می‌کند و امروز نیاز است که در جامعه تفکر بسیجی در جامعه رواج پیدا کند، افزود: امروزه وقتی ظلم استکبارستیزی و مقاومت مردم مظلوم و مقاوم فلسطین را می‌بینیم، بیشتر فرهنگ و تفکر بسیجی برایمان با اهمیت‌تر  می‌شود و امروز تفکر بسیجی سیلی محکمی بر پیکر رژیم غاصب اسرائیل زده است.

 

جانشین فرمانده سپاه امام رضا ( ع ) خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه حملات دشمن هنوز هم ادامه دارد و ما هر روز بمباران می‌شویم ولی کسی صدای آن را نمی‌شنود، خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ نرم و جنگ شناختی با تحریف و دروغ درصدد ضربه به ما است و همه‌ی ما مسئول هستیم و باید مردم را به سمت ارزش‌ها و دستاوردهای نظام و انقلاب دعوت کنیم‌.

 

 

اجرایی شدن سند اعتلای بسیج و تلاس جهت تحقق گام دوم انقلاب از مهم‌ترین اهداف و رویکردهای مجموعه سپاه ناحیه مه‌ولات خواهد بود

 

فرمانده سپاه ناحیه مه‌ولات در آیین تکریم خود، اظهار کرد: تلاش در راستای اجرایی شدن سند اعتلای بسیج در سطح شهرستان از جمله مهم‌ترین اهداف ما در مجموعه سپاه شهرستان خواهد بود.

 

سرهنگ پاسدار حمیدرضا نامور خاطرنشان کرد: ساماندهی و آموزش تشکل‌ها و بسیجیان با هدف تحقق گام دوم انقلاب از جمله مهم‌ترین راهبردهای مجموعه سپاه و بسیج شهرستان خواهد بود.

 

 

گفتنی است امروز و به مناسبت هفته بسیج، آیین افتتاح و بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی مجموعه سپاه ناحیه مه‌ولات برگزار شد.

شایان ذکر است این زمین چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در مساحت بالغ بر ۹۰۰ متر مربع در شهر فیض‌آباد مه‌ولات به همت سپاه ناحیه مه‌ولات و مشارکت خیرین و ادارات به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.