×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وقتی که « مادر شهید » از آرزوی دیرینه خود که « دیدار با رهبری » است می‌گوید + فیلم

 

به گزارش پایگاه خبری اخبار مه‌ولات، رسانه همیشه زبان گویای مردم بوده، هست و خواهد بود و این یک افتخار برای اهالی رسانه و یک خبرنگار محسوب می‌شود.

 

 

چند روز قبل همراه با یکی از همکاران خبرنگارم و با همراهی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه‌ولات، « به‌رسم بی‌تفاوت نبودن » دیداری شیرین و لذت‌بخش با مادر شهید یوسفیان داشتیم.

 

 

مادر شهید یوسفیان از شهدای گرانقدر شهرستان مه‌ولات ضمن بیان خاطرات شیرین از شهید، در بخشی از سخنان خود اظهار کرد: چندین سال است که فرزند من به آرزوی دیرینه‌اش که همان شهادت بود، رسیده است. من فرزندم را در راه رضای خدا تقدیم کرده‌ام و خوشحالم که عاقبت به‌خیر شده است.

 

 

مادر شهید یوسفیان درخصوص درخواست خود از مسئولین و مردم خاطرنشان کرد: امیدوارم راه شهدا ادامه یابد و یکی از آرزوی‌های دیرینه من دیدار با آقا (( مقام معظم رهبری )) است و امیدوارم بتوانم با ایشان ملاقات کنم.

 

 

گفتنی‌است شهید محمدرضا یوسفیان در تاریخ ۹ خرداد سال ۱۳۴۰ در شهر فیض‌آباد مه‌ولات چشم به جهان گشود و در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۳۶۵ به عنوان عضو یگان اعزامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه کامیاران به فیض شهادت نائل آمد.

 

 

حال باید دید که مسئولین در راستای تحقق درخواست مادر شهید چه اقدامی انجام می‌دهند!

 

 

آن چیز که باعث شد حسب رسالت خود دست به قلم شوم، بیان آرزوی دیرینه این مادر شهید بود که با لهجه شیرین مه‌ولاتی بیان کرد.

 

 

از ایشان خواستم تا با لهجه شیرینش این خواسته را خودش بگوید تا ثبت و ضبط شود و امیدوارم با همکاری اهالی رسانه شاهد این اتفاق خوب « دیدار مادر شهید با مقام معظم رهبری » باشیم.

 

 

شایان ذکر است در ادامه  مادر شهید یوسفیان از خواسته و آرزوی دیرینه خود می‌گوید که پیشنهاد می‌کنم « لطفاً بی‌تفاوت نباشید » و ببینید و اطلاع‌رسانی کنید.

 

 

 

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.