×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیین شورای اداری مه‌ولات برگزار شد

 

به گزارش پایگاه خبری اخبار مه‌ولات، هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان مه‌ولات با نام و یاد شهدای نیروی انتظامی شهرستان و با حضور حجت الاسلام محمد هاشم زروندی « دستیار استاندار خراسان‌رضوی در امور حرکت‌های جهادی » ظهر امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری مه‌ولات برگزار شد.

 

مسئولین بی‌تفاوت نباشند و « حرص خدمت » داشته باشند!

 

امام جمعه مه‌ولات در آیین شورای اداری شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: یکی از خلقیاتی که در دین اسلام مورد نکوهش شده « حرص » است، البته زمانی که « حرص » برای خدمت مردم باشد، بسیار ارزشمند و پسندیده است که سرآمد این حرص در رفتار پیامبر وجود داشته است و نیاز است که مسئولین از این رفتار الگو برداری کنند.

 

حجت‌الاسلام زاهدی با بیان اینکه مسئولین باید در حوزه خدمت انگیزه داشته و نسبت به خدمت به مردم بی‌تفاوت نبوده و « حرص خدمت » داشته باشند، افزود: مطالبه من از طرف مردم از مسئولین این است که طوری کار کنند که امید در جامعه تزریق شود و مردم را نسبت به نظام خوشبین کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مه‌ولات با تاکید بر اینکه یک مسئول باید مراقبت کند که رفتارش منجر به بدبینی مردم به نظام نشود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه به ایام انتخابات نزدیک می‌شویم، باید مراقب تحرکات باشیم و همانطور که قبلاً از تریبون نماز جمعه عرض کردم اگر فردی از هر حزب و جناحی بخواهد با استفاده از ارتباط خود با نهاد نماز جمعه و یا سایر اداراتی که وجه حقوقی دارند به عنوان پلی برای رسیدن به هدف خود استفاده کند، از مردم درخواست می‌کنم به اینطور افراد رای ندهند.

 

 

« مردم مداری » مهم‌ترین محوری است که سرلوحه نیروی انتظامی است

 

فرمانده نیروی انتظامی مه‌ولات در آیین شورای اداری مه‌ولات با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی که « شهروند قانون مدار، پلیس خدمت‌ گذار » است، افزود: مهم‌ترین سرمایه‌ اصلی نیروی انتظامی، مردم و اعتماد ارزشمند آنان به این مجموعه است.

 

سرهنگ غلامی با تاکید براینکه ما در مجموعه نیروی انتظامی «مردم مداری » را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم، خاطرنشان کرد: هدف ما رضایت مردم است چرا که رضایت مردم، رضایت خداوند را به دنبال دارد.

 

 

کمک ۱۵ میلیارد ریالی خیرین جهت برگزاری جشنواره ملی پسته مه‌ولات

 

مدیریت جهاد کشاورزی مه‌ولات در آیین شورای اداری مه‌ولات با اشاره به روند برگزاری جشنواره ملی پسته مه‌ولات، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و با عنایت به اینکه هدف برگزاری این جشنواره معرفی پسته مه‌ولات در سطح کشور بود، از مرداد ماه ۱۴۰۱ جلسات اولیه برگزار شد و در راستای انسجام بیشتر کمیته‌هایی شکل گرفت و خوشبختانه پس از ۶ ماه تلاش شبانه‌روزی خروجی آن برگزاری جشنواره ملی پسته طی ۳ روز بود.

 

هادی ساربان با تاکید بر اینکه وظیفه ما پویایی اقتصاد پسته است که خوشبختانه با همدلی این موضوع رهاورد ارزشمند برگزاری این جشنواره بود، خاطرنشان کرد: برگزاری این جشنواره در سطح ملی با حمایت ویژه خیرین و کشاورزان محترم و زحمتکش محقق شد و در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره،  مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد.

 

 

« دستیاران مردمی سازی » سازه‌‌کار تحقق شعار « دولت مردمی » است

 

 

دستیار استاندار خراسان‌رضوی در امور حرکت‌های جهادی در آیین شورای اداری مه‌ولات با اشاره به اینکه دولت با شعار مردمی بودن پا به عرصه خدمت گذاشته است، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند  « مسئولین باید فرمول مشارکت مردم را پیدا کنند» و این مهم را باید سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

حجت‌الاسلام هاشم زروندی با اشاره به اینکه محقق شدن این موضوع نیاز به یک سازه‌کار دارد، افزود: در همین راستا ساختاری تحت عنوان « دستیاران مردمی سازی » در شهرستان‌ها شکل گرفته است.

 

 

عملکرد یک مسئول، مشارکت مردم را محقق می‌کند

 

فرماندار مه‌ولات در آیین شورای اداری مه‌ولات ضمن تبریک عملیات « طوفان الاقصی » اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات، مسئولین ادارات از امکانات دولتی له یا علیه فرد یا حزبی استفاده نکنند.

 

مجتبی علی‌نژاد با بیان اینکه برخی از مشکلات وجود دارد و این مشکلات با تلاش حل می‌شود، افزود: اگر مردم عملکرد ما مسئولین را ببینند، مشارکت محقق می‌شود و مشکلات مرتفع خواهد شد.

 

فرماندار مه‌ولات در پایان با تاکید بر اینکه در راستای تحقق شعار دولت مردمی از امروز با انتصاب دستیار مردمی سازی فرماندار، اتفاقات خوبی محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: سمت « دستیار مردمی سازی » همانند جایگاه رئیس یک اداره است که نقش بسزایی در مشارکت مردم خواهد داشت.

 

 

گفتنی است قرائت وصیتنامه شهید حداد و تقدیر از پدر این شهید والامقام، پخش کلیپ با محوریت فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون حضور مسئولان در جمع مردم و فرمایشات رهبری با محوریت هفته نیروی انتظامی و همچنین پخش کلیپ با موضوع برگزاری جشنواره ملی پسته مه ولات از جمله برنامه‌های آیین شورای اداری شهرستان مه‌ولات بود.

 

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.