×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نشست خبری فرماندار مه‌ولات با اصحاب رسانه برگزار شد

 

به گزارش پایگاه خبری اخبار مه‌ولات، فرماندار مه‌ولات در جمع اصحاب رسانه شهرستان مه‌ولات با بیان اینکه رسانه رکن چهارم دموکراسی است، اظهار کرد: رسانه رسالت آگاهی‌بخشی جامعه را دارد و این نقش‌آفرینی بسیار حائز اهمیت است.

 

محمدرضا حجازی با بیان اینکه نظارت بر عملکرد ساختار قدرت، از جمله رسالت‌‌های یک رسانه است، افزود: نظارت همگانی و تشویق و ترغیب مشارکت عمومی مردم از جمله رسالت‌های مهم رسانه است.

 

وی با تذکر بر این مطلب که رسانه جهت انجام رسالت خطیر خود نیاز دارد که قدرت تحلیل داشته باشد، افزود: با عنایت به تأثیرگذاری رسانه در جامعه که با زندگی انسان عجین شده است، توجه به آن دوچندان می‌شود و از خبرنگاران که قبول داریم مظلوم هستند و با عشق و علاقه رسالت خود را به درستی انجام می‌دهند، تقدیر و قدردانی می‌کنیم.

 

حجازی با بیان بر اینکه درک درست رسانه در جامعه و ساماندهی ولنگاری‌های فضای مجازی از جمله مباحث مهم در حوزه رسانه است، افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف و رویکردهای دولت سیزدهم موضوع جهاد تبیین است و از اصحاب رسانه درخواست می‌کنیم به صورت مستقل و بدون جانب‌داری واقعیت‌ها و خدمات دولت به مردم را بیان کنند.

 

وی ادامه داد: یکی از مهم‌‌ترین اهداف در حوزه شهرستان موضوع مسکن است و در همین راستا ۳ سایت « زمین » درنظر گرفته شده که یک مورد تحویل افراد شده و بعضاً شروع به کار کرده‌اند و در خصوص یک سایت دیگر هفته آینده قرعه‌کشی خواهد شد و سومین سایت که ۲۲.۵ هکتار است نیز در دستور کار است.

 

فرماندار شهرستان مه‌ولات با تاکید بر اینکه ارتقا رده برخی از ادارات که به صورت نمایندگی در شهرستان فعالیت می‌کنند، ارتقای سطح درمان شهرستان و توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی شهرستان از جمله مهم‌ترین اهداف فرمانداری شهرستان است، خاطرنشان کرد: افت سطح آب‌های زیرزمینی در سطح شهرستان از جمله مهم‌ترین مواردی است که نیاز به توجه دارد و لازم است که جهت جلوگیری از بروز مشکلات، کشاورزان عزیز و زحمتکش شهرستان به سمت کاشت محصول‌های کم آب طلب بروند.

 

دغدغه خبرنگاران رشد، توسعه و آبادانی جامعه را به ارمغان می‌آورد

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه‌ولات در این نشست با اشاره به اهمیت حوزه رسانه، اظهار کرد: خبرنگاران بدون هیچگونه مزد و مزایایی رسالت خود را انجام می‌دهند و این موضوع جای تقدیر دارد.

 

محسن غفرانی با بیان اینکه دغدغه خبرنگاران منجر به رشد، توسعه و آبادانی شهرستان می‌شود، افزود: در اهمیت حوزه رسانه همین بس که اگر رسانه نباشد، فعالیت‌هایی که توسط مسئولین انجام داده شده، دیده نمی‌شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه‌ولات با تاکید بر اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مه‌ولات آمادگی برگزاری کارگاه آموزشی جهت ارتقای سطح دانش اصحاب رسانه و مسئولین روابط‌عمومی را دارد، خاطرنشان کرد: فعالیت مسئولین روابط‌عمومی همسو با فعالیت اصحاب رسانه است و نیاز است با توجه به اهمیت حوزه اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم، بیش از پیش به این موضوع پرداخت و بها داده شود.

 

گفتنی‌است در این جلسه اصحاب رسانه و خبرنگاران به بیان مطالبات و دغدغه‌های خود پرداختند.

 

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.