×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات: وضعیت کرونا در مه‌ولات رو به قرمز شدن است، تنها راه حل مبارزه با ویروس کرونا خود مراقبتی است، کرونا دلتا در مه‌ولات جولان می‌دهد، کرونا مال همسایه نیست، کرونا پشت در خانه ما است،  تعداد کرونایی‌ها در مه‌ولات رو به افزایش است و متاسفانه علیرغم همه هشدارها درصد استفاده از ماسک در مه‌ولات زیر ۳۰ درصد است و این یک زنگ خطر بسیار جدی است.

به گزارش اخبار شهرستان مه‌ولات، به مناسبت روز خبرنگار نشست سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات با اصحاب رسانه برگزار شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات در این دیدار ضمن ارائه آماری از روند واکسیناسیون در شهرستان مه‌ولات، اظهار کرد: تعداد جمعیت بالای ۱۸ سال در مه‌ولات ۳۸۴۰۷ نفر می‌باشد که از این تعداد حدود ۷ هزار نفر واکسینه شده‌اند که این تعداد ۱۸ درصد از جامعه هدف بالای ۱۸ سال است.


مهدی دهقان تصریح کرد: متاسفانه علیرغم تمامی هشدارهای کرونایی، تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی زیاد است و با توجه به اینکه در دورهمی‌های خانوادگی هیچگونه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود، نتیجه آن جولان کرونا دلتا در شهرستان است.


وی در ادامه با بیان اینکه مهم‌ترین کار در حال حاضر خود مراقبتی است، افزود: متاسفانه درصد استفاده از ماسک در شهرستان زیر ۳۰ درصد است و این به هیچ‌عنوان اصلا خوب نیست و باعث شده که وضعیت شهرستان بدتر شود.

دهقان ادامه داد: در حال حاضر شهرستان مه‌ولات در نرم افزار ماسک در وضعیت نارنجی قرار دارد، البته از دید ما با توجه به اینکه تست‌های بیشتری هر روز مثبت می‌شود، وضعیت در مه‌ولات قرمز است و احتمالا تا دوشنبه هفته آینده شهرستان در وضعیت قرمز قرار خواهد گرفت.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات با تاکید بر اینکه باید بپذیریم که کرونا فقط مال همسایه نیست، بلکه کرونا پشت درخانه ما است، خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۱۳۰۰ نفر در مه‌ولات به کرونا مبتلا شده اند و متاسفانه ۱۰۲ نفر از همشهریان عزیز ما مغلوب ویروس کرونا شده و فوت کرده‌اند.


گفتنی است در پایان این دیدار از سوی سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات از خبرنگاران شهرستان با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد و در ادامه این دیدار طبق سند ملی واکسیناسیون کشور، تزریق واکسن کرونای خبرنگاران شهرستان انجام شد.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.