×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

امام جمعه مه‌ولات: وضعیت کرونا در حال حاضر با فوت روزانه بیش از ۵۰۰ نفر از هموطنانمان به یک فاجعه و مصیبت ملی تبدیل شده است، مسئولین در اجرای پروتکل‌های بهداشی قاطع عمل کرده و اهمال کاری نکنند و رودروایسی را کنار بگذارند.

به گزارش اخبار شهرستان مه‌ولات، امام جمعه مه‌ولات در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان مه‌ولات با اشاره به اینکه یکی از گناهان کبیره بردن آبروی مومن است، اظهار کرد: گناه بردن آبروی مومن به دو صورت غیبت و تهمت است و اگر کسی در رابطه با مرد و یا زن مومن تهمت بزند هم در دنیا و هم در آخرت مورد غضب الهی خواهد بود و آن شخص همسایه کفر است.

حجت‌الاسلام حسین اسلامی با اشاره به اینکه هسته مرکزی قیام امام حسین (ع)، مسئله امر به معروف و نهی از منکر است، تصریح کرد: البته باید مد نظر باشد که امر به معروف و نهی از منکر آداب دارد و اینکه غیبت کردن را به پای امر به معروف و نهی از منکر بنویسیم، اشتباه است.


نماینده ولی فقیه در مه‌ولات با اشاره به اینکه فوت روزانه بیش از ۵۰۰ نفر از هموطنان عزیزمان به وسیله ویروس منحوس کرونا یک فاجعه و مصیبت ملی است، افزود: مسئولین در اجرای پروتکل‌های بهداشتی قاطع عمل کنند و از اهمال کاری و رودربایسی دست بردارند، همچنین باید مبارزه با کرونا و مسئله واکسیناسیون اولویت اصلی باشد.


امام جمعه مه‌ولات در پایان با تاکید بر اینکه اقدام اخیر نابخردانه سفرای انگلیس و روسیه را بشدت محکوم می‌کنیم و آنان باید از ملت شریف ایران عذرخواهی کنند، خاطرنشان کرد: با توجه افزایش آمار کرونا و محدودیت‌های کرونایی را که به دنبال آن شاهد هستیم، از تشکل‌های اجتماعی درخواست می‌کنیم به میدان بیایند تا باری دیگر و همچون گذشته با همدلی این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.


انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.