×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

با حضور معاونت دفتر امور شهری استانداری خراسان‌رضوی و جمعی از مسئولین شهرستان‌های مه‌ولات، فردوس و بجستان ،آیین تکریم و معارفه شهردار فیض‌آباد برگزار شد.

به گزارش اخبار شهرستان مه‌ولات، پیش از ظهر امروز آیین تکریم و معارفه شهردار فیض‌آباد مه‌ولات در سالن اجتماعات فرمانداری مه‌ولات برگزار شد و مرتضی رئیسی به عنوان شهردار فیض‌‌آباد شهرستان مه‌ولات معرفی شد.

رقابت ۳۱ نفر برای تصدی صندلی شهردار فیض‌آباد/ از آقای شهردار می‌خواهیم به جوانان میدان بدهند

رئیس شورای اسلامی شهر فیض‌آباد در آیین تکریم و معارفه شهردار فیض‌آباد با اشاره به اینکه برای انتخاب شهردار فیض‌آباد فراخوان انجام شد و ۳۱ نفر به دبیرخانه رزومه خود را ارسال کردند، افزود: برای انتخاب شهردار فیض‌آباد ۱۱ جلسه غیررسمی و ۴ جلسه رسمی برگزار شد و در نهایت در تاریخ ۵ شهریور ماه مهندس مرتضی رئیسی به عنوان بیستمین شهردار فیض‌آباد انتخاب و ۲۴ مهر ۱۴۰۰ حکم ایشان توسط استاندار امضا شد. 


کاظم کریمی با تاکید بر اینکه در انتخاب شهردار فیض‌‌آباد هیچگونه سلیقه و دیدگاه شخصی لحاظ  نشده و صرفا توانایی، تخصص و عملکرد مد نظر بوده است، خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از شهرداران ادوار گذشته، امیدواریم آقای رئیسی به جوانان شاغل در شهرداری میدان بدهند و با  استفاده از امکانات و ظرفیت موجود و با تعامل با همکارانشان در شهرداری و سایر مسئولین شهرستان و همراهی شهروندان، بتوانند به همشهریان عزیز خدمت کنند.

مهم‌ترین سرمایه شهرداری، جلب اعتماد عمومی در مدیریت شهری است/ تغییر هویت شهر و فرار سرمایه‌ها از مهم‌ترین چالش‌های شهر فیض‌آباد است


امام جمعه مه‌ولات در آیین تکریم و معارفه شهردار فیض‌آباد با اشاره به اینکه مسئولین برای خدمت به مردم نباید درگیر حاشیه شوند، افزود: ابتدا به خودم و بعد به مسئولین از جمله آقای رئیسی که به عنوان شهردار فیض‌آباد انتخاب شده‌‌اند عرض می‌کنم که باید انتقادات دلسوزانه را گوش داده و از مشورت هم استفاده کنید اما در نهایت کاری را که به نفع مردم است انجام دهید چرا که رضایت خداوند هم در نفع عامه مردم است و مهم‌ترین سرمایه شهرداری جلب اعتماد عمومی در مدیریت شهری است.

حجت‌الاسلام حسین اسلامی با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین چالش‌ها و ابر بحران‌ها در شهر فیض‌آباد موضوع تغییر فرهنگ این شهر به واسطه حضور افراد غیربومی در این شهر است و این هشدار و یک زنگ خطر جدی است، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از چالش‌های ما در شهر فیض‌آباد فرار سرمایه و مهاجرت سرمایه است که نیازمند آن است که بیش از پیش به ظرفیت بخش خصوصی توجه شود.

نگاه ما به مدیریت شهری باید تغییر و ارتقا پیدا کند/ هرچه بیشتر به موضوعات فرهنگی توجه کنیم شهر ما پویا‌تر خواهد بود

معاونت دفتر امور شهری استانداری خراسان‌رضوی در آیین تکریم و معارفه شهردار فیض‌آباد با اشاره به اینکه شهر فیض‌آباد یک شهر زنده و با ظریفتی است و باید از این ظرفیت نهایت استفاده شود، افزود: باید نگاهمان را به مدیریت شهری تغییر و ارتقا بدهیم چرا که مدیریت شهری ابعاد مختلفی دارد و باید نگاه ما منطبق با مسائل روز کشور باشد و لازمه آن برنامه‌ریزی، استفاده از دانش مدیریت شهری و تلاش و همکاری است.

امیرحمزه ذاکر با تاکید براینکه شهر باید یک محیط شاد و سرزنده باشد و با توجه به فرهنگ و فعالیت‌های فرهنگی این موضوع مهم محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که شهرداری درگیر حاشیه نشود چرا که ورود به حواشی مثل ترمز کردن در خودروی حرکت شهرداری است لذا باید با همدلی و استفاده از نظر نخبگان و سرمایه این شهر و همچنین مشارکت مردم در مسیر خدمت به شهروندان حرکت کرد.

تعامل با تمامی ادارات و نهادها و جلوگیری از اختلافات، مهم‌ترین اهداف شهرداری فیض‌آباد/ جذب سرمایه‌گذار از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری فیض‌‌آباد است

شهردار جدید فیض‌آباد در آیین تکریم و معارفه خود با اشاره به اینکه تعامل با تمامی ادارات و نهاد‌ها از مهم‌ترین اهداف کاری او خواهد بود، افزود: به دنبال این هستیم تا با جلوگیری از اختلاف و با اتکا به همدلی و با مشارکت مردم به شهروندان عزیز خدمت کنیم.

مرتضی رئیسی با تاکید بر اینکه جذب سرمایه‌گذار از مهم‌ترین اولویت‌‌های شهرداری فیض‌آباد است، خاطرنشان کرد: شهرداری فیض‌آباد از جوانان، نخبگان و فرهنگیان دعوت می‌کند تا با شهرداری فیض‌آباد که یک نهاد مردمی و خدماتی است همکاری و همراهی داشته باشند تا بتوانیم یک شهری آباد و پویا داشته باشیم.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.