×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
 به مناسبت هفته‌ دولت ۴۲ پروژه در شهرستان مه‌ولات افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

 فرماندار مه‌ولات: همزمان با هفته دولت ۴۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱۶ میلیارد ریال در شهرستان مه‌ولات افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

 

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات، به مناسبت هفته دولت نشست‌خبری فرماندار شهرستان مه‌ولات با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.

 فرماندار شهرستان مه‌ولات در این دیدار اظهار کرد: دولت سیزدهم با عملکردی که در یک سال داشته است به مردم اثبات کرد که نیّت آن خدمت‌ گذاری و گره گشایی است و ما هم در شهرستان باید این راه را ادامه دهیم.

 مجتبی علی‌نژاد با اشاره به اینکه راه‌اندازی شورای توسعه شهرستان با حضور نخبگان شهرستان با هدف واگذاری اداره شهرستان از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های ما در شهرستان مه‌ولات است، افزود: رویکرد دولت و ما در شهرستان این است که قول خلاف واقع به مردم ندهیم و اگر کاری در توانمان است را انجام دهیم و از شعار دادن پرهیز کنیم.

 فرماندار مه‌ولات با تاکید براینکه به مناسبت هفته دولت ۴۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۱۶ میلیارد ریال در شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۶ پروژه در نقاط شهری و ۳۶ پروژه در نقاط روستایی است.

گفتنی ‌است فرماندار شهرستان مه‌ولات در پاسخ به سوال مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات مبنی بر اینکه ” عیدی فرماندار شهرستان مه‌ولات به مناسبت هفته دولت به مردم چیست؟ ” خاطرنشان کرد: از دیدگاه من صداقت در خدمت بهترین عیدی دولت به مردم است و خداراشکاریم که آقای رئیسی به عنوان سکان‌دار دولت این موضوع را اثبات کردند و ما هم به عنوان خادمان مردم در شهرستان مه‌ولات این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم.

اخبار هفته دولت در شهرستان مه‌ولات را در مجموعه پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات (( تنها رسانه بَرخط فعال، مستقل و دارای مجوز از سامانه جامع رسانه‌های کشور در شهرستان مه‌ولات )) بخوانید

 مهدی محدثی _ مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی اخبار مه‌ولات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.