×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرونده کنکور ۱۴۰۰ با رقابت ۹۴۵ شرکت کننده مه‌ولاتی بسته شد

مدیر آموزش و پرورش مه‌ولات: همزمان با سراسر کشور کنکور سراسری ۱۴۰۰ با حضور ۹۴۵ شرکت کننده و با افزایش ۱۰ درصدی شرکت‌کنندگان نسبت به سال قبل در شهرستان مه‌ولات برگزار شد.

به گزارش اخبار شهرستان مه‌ولات، مدیر آموزش و پرورش مه‌ولات و نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون کنکور در مه‌ولات در تشریح این خبر اظهار کرد: امسال در مجموع رشته‌ها ۹۴۵ شرکت‌کننده داشتیم که از این تعداد ۵۸۶ نفر خواهر و ۳۵۹ نفر برادر بودند.


حسن صداقتی تصریح کرد: رشته علوم انسانی بیشترین شرکت کننده و رشته ریاضی و فنی کمترین شرکت کننده را در شهرستان مه‌ولات داشته است.

وی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی دانش‌آموزان به نسبت سال گذشته، افزود: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کنکور امسال در ۴ رشته هنر، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان‌های خارجه در سالن فجر مجموعه ورزشی پوریای ولی شهرستان برگزار و تنها آزمون رشته ریاضی و فنی در دبیرستان آمنه برگزار گردید.


مدیر آموزش و پرورش مه‌ولات و نماینده تام‌الاختیار برگزاری آزمون کنکور در مه‌ولات از همراهی اعضای شورای آموزش و پرورش، شورای تامین، نیروی انتظامی، اداره ورزش و جوانان، شهرداری فیض‌آباد، اداره برق، اداره راه و حمل‌ونقل جاده ای و مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان مه‌ولات که یاری‌گر مجموعه آموزش و پرورش در برگزاری کنکور بودند، تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان کرد: از کلیه کارکنان اداری مدیریت آموزش و پرورش و مدیران و همکاران و عوامل حفاظتی حوزه‌های برگزاری آزمون که با سعی و تلاش مستمر و شبانه‌روزی خود در ۱۰ روز گذشته و در طول برگزاری آزمون محیطی آرام و مناسب را برای حضور دانش‌آموزان فراهم نمودند تشکر کرده و از درگاه خداوند متعال موفقیت شرکت کنندگان عزیز را خواستارم.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.