×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرمانده نیروی انتظامی مه‌ولات: طی یک عملیات ضربتی، سارقان مسلح که با تهدید اسلحه در حوالی جاده شمس‌‌آباد مه‌ولات ۲/۵ تن پسته را سرقت کردند، در کمتر از ۵ ساعت دستگیر شدند.

به گزارش اخبار شهرستان مه‌ولات، فرمانده نیروی انتظامی مه‌ولات در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام سرقت ۲/۵ تن پسته با تهدید اسلحه در حوالی جاده شمس‌آباد از توابع شهرستان مه‌ولات، با توجه به اهميت موضوع دستورات لازم برای بررسی سریع پرونده، شناسایی و دستگیری متهمان صادر شد.


سرهنگ حمزه ذوالفقاری تصریح کرد: كارآگاهان پليس آگاهی شهرستان مه‌ولات با بررسی صحنه سرقت و با ردزنی‌های اطلاعاتی، عاملان سرقت را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.


 این مقام انتظامی افزود: پیگیری‌های پلیسی و تعقیب و کنترل سایه به سایه منجر به دستگیری ۳ متهم ۲۸ ، ۳۰ و ۳۸ ساله پرونده در ساختمانی متروکه شد.


سرهنگ ذوالفقاری ادامه داد: متهمان در بازجوئی‌های اوليه منكر هرگونه جرمی بودند اما در مواجهه با مستندات و ادله پليسی به سرقت ۲/۵ تن پسته با تهدید اسلحه اعتراف کردند.


 وی متذکر شد: اموال سرقتی با دستورات مقام قضایی به مالباخته تحويل و متهمان به دادسرا معرفی شدند.


فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مه‌ولات ضمن تشكر از همکاری آگاهانه شهروندان فهيم شهرستان مه‌ولات، خاطرنشان کرد: امنیت مردم و به خصوص تامین آسایش و امنیت کشاورزان و دامداران عزیز از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی مه‌ولات است و افرادی که بخواهند نظم و امنیت را خدشه‌دار کنند بدانند که با برخورد قاطعانه و قانونی مجریان قانون و دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.