×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 11 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسئولین فرصت ارزشمند وجود رسانه را بیشتر درک کنند و نسبت به آن بی‌تفاوت نباشند/ ضعف جدی برای یک مسئول، عدم شناخت رسانه است!

به گزارش پایگاه خبری « اخبار مه‌ولات » به مناسبت ۱۷ مرداد ماه و روز خبرنگار، آیین تجلیل جمعی از خبرنگاران خراسان‌رضوی با حضور استاندار خراسان‌رضوی و جمعی از مدیران کل استان، شب گذشته در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی شهدای سلامت مشهد برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی در این آیین ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: بهترین مشاور در امور برای مسئولان، اصحاب رسانه هستند.

محمد حسین‌زاده با اشاره به اینکه اعتماد و همکاری بین مسئولان و رسانه باید دو طرفه باشد و این موضوع رشد و ترقی جامعه را به دنبال دارد، اظهار کرد: با جرئت و البته با افتخار اعلام می‌کنم که بالغ بر ۹۹ درصد از رسانه‌های شناسنامه‌دار ما در استان متعهد و دلسوز هستند.

وی با بیان اینکه در طول دو سال کاری خود شخصاً به واسطه رسانه به اشتباهات کاری خود پی برده‌ام و وجود رسانه یک فرصت بی‌نظیر است، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین درخواست و برنامه‌های ما برگزاری دوره‌هایی ویژه مدیران و مسئولان روابط‌عمومی با محوریت بهره‌گیری از ظرفیت رسانه و با هدف رشد و تعالی مسئولان و روابط‌عمومی‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مسئولین فرصت ارزشمند وجود رسانه را بیش از پیش درک کرده و نسبت به آن بی‌تفاوت نباشند، خاطرنشان کرد: یکی از ضعف‌های جدی برای یک مسئول، عدم شناخت رسانه است و این موضوع در کنار نبود روحیه انتقادپذیری در برخی از مسئولین، از مهم‌ترین چالش‌های حوزه خبرنگاری برای یک خبرنگار است.

 

 

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.