×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
« مه‌ولات » میزبان فعالان حوزه کشاورزی ۶ استان در نمایشگاه تخصصی کشاورزی

به گزارش پایگاه خبری اخبار مه‌ولات، پیش از ظهر امروز، آیین افتتاحیه نمایشگاه تخصصی کشاورزی که همزمان با برگزاری دومین جشنواره ملی پسته مه‌ولات برگزار می‌شود، در محل تالار ملک فیض‌آباد مه‌ولات برگزار شد.

 

دبیر اجرایی این نمایشگاه در تشریح این خبر اظهار کرد: همزمان با برگزاری دومین جشنواره ملی پسته مه‌ولات که با عنوان « مراورید کویر » به میزبانی شهرستان مه‌ولات استان خراسان رضوی برگزار می‌شود، آیین افتتاحیه نمایشگاه تخصصی کشاورزی برگزار شد.

 

حسین حسینی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت کشاورزی جهت بازدید علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شده است، افزود: نمایشگاه تخصصی کشاورزی شامل ۷۵ غرفه است و در این نمایشگاه جمعی از فعالان حوزه کشاورزی از ۶ استان کرمان، فارس، مازندران، خراسان‌شمالی، خراسان جنوبی و خراسان‌رضوی شرکت دارند.

 

وی ادامه داد: بخش‌های این نمایشگاه شامل ماشین آلات، نهاده‌های کشاورزی و بیمه‌‌های کشاورزی بوده و در کنار آن جهت معرفی شهرستان مه‌ولات، غرفه‌ صنایع دستی شهرستان نیز دایر می‌باشد.

 

دبیر اجرایی نمایشگاه در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت ۳ روز و از تاریخ ۵ الی ۷ مهر ماه در محل باغ تالار ملک شهر فیض‌آباد شهرستان مه‌ولات استان خراسان‌رضوی میزبان کشاورزان منطقه است.

 

انتهای پیام//

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.